صفحه اصلی / اسلایدر / عقب نشینی شاخص بورس به کانال ۹۶۶ هزار واحد
عقب نشینی شاخص بورس به کانال ۹۶۶ هزار واحد

بهبود روند معاملات در نمادهای کوچک‌تر

عقب نشینی شاخص بورس به کانال ۹۶۶ هزار واحد

کسب و کار نیوز -  در آغاز معاملات روز یکشنبه بازار سهام، شاخص کل با افتی ۲۱ هزار واحدی به کانال ۹۶۶ هزارواحدی سقوط کرد تا به روند نزولی چند روز اخیر خود ادامه دهد.

به گزارش کسب و کار نیوز، در جریان معاملات آغازین امروز، سه نماد فولاد، فملی و کگل به ترتیب با ۲۶۰۰، ۱۵۰۳ و ۱۴۷۴ واحد بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص کل داشتند و تاپیکو، وغدیر و پارسان نیز همگی موجب تشدید شاخص کل بورس شدند. در ۴۵ دقیقه ابتدایی معاملات امروز، اگر چه از شدت صف‌های فروش نسبت به دقایق ابتدایی بازار کاسته شده اما همچنان فشار عرضه در اکثر گروه‌های صنعتی مشاهده می‌شود. با وجود این گروه دارویی و خدمات فنی در محدوده مثبت معامله می‌شوند.

در این مدت بیش از ۱۶۰ هزار معامله در بورس انجام شده که طی آن بیش از یک میلیارد سهم با ارزشی بالغ بر ۱۵ هزار میلیارد ریال دادوستد شده است. این در حالی است که ارزش معاملات فرابورس نیز در این مدت حدود ۷ هزار میلیارد ریال بود.

معاملات امروز بازار سهام در حالی آغاز شده که بسیاری از معامله‌گران نگران تداوم ریزش‌های اخیر بورس هستند. روز گذشته نیز شاخص کل بورس افتی ۳۰ هزار واحدی را تجربه کرده بود تا به زیر کانال یک میلیون واحدی سقوط کند.

این در حالی بود که در جریان معاملات روز گذشته نماد خودرو پس از ۲ ماه وقفه، با رشدی ۱۰۰ درصدی بازگشایی شد.

همچنین مطالعه کنید:

طرح کالابرگ در ۱۴۰۳ ادامه می‌یابد/ امسال کسری بودجه نخواهیم داشت

به گزارش کسب و کار نیوز ، داوود منظور رئیس سازمان برنامه و بودجه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.