صفحه اصلی / سرخط خبرها / نمایشگاه کتاب تهران از بزرگ ترین و پربازدیدترین رویدادهای فرهنگی در ایران است
نمایشگاه کتاب تهران از بزرگ ترین و پربازدیدترین رویدادهای فرهنگی در ایران است

نمایشگاه کتاب تهران از بزرگ ترین و پربازدیدترین رویدادهای فرهنگی در ایران است

کسب و کار نیوز - نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران نمایشگاه کتابی است که هرسال معمولاً اگر اتفاق خاصی رخ ندهد در نیمه های اردیبهشت برگزار می شود.

به گزارش کسب و کار نیوز، نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران نمایشگاه کتابی است که هرسال معمولاً اگر اتفاق خاصی رخ ندهد در نیمه های اردیبهشت برگزار می شود. این نمایشگاه فراز و نشیب های زیادی از سر گذرانده است. از جابجایی های بزرگ و شرایط آب و هوایی متفاوت تا قهر و آشتی ناشران و نویسندگان بزرگ و تحریم های گاه و بیگاه این نمایشگاه و امسال نیز به دلیل جلوگیری از گسترش ویروس کرونا برگزاری نمایشگاه در این تاریخ به تعویق افتاده است .

هنوز وضعیت نمایشگاه کتاب مشخص نشده است و از طرفی برای ناشرانی که کتابفروشی ندارند و نمایشگاه فرصت دیده شدن و فروش کتاب‌های‌شان است، دیگر شانسی وجود ندارد.. در این شرایط برگزاری نمایشگاه به صورت حضوری نیز کار خطرناکی است  و باید به یک ثبات برسند اما شاید بشود با تمهیدات ویژه و طرح‌های فصلی عیدانه و بهارانه در این حوزه شرایطی را مهیا کرد تا بیش از این باعث نگرانی دوستداران کتاب نشویم و کمکی به صنعت کتاب و کتابخوانی بشود.

از اینرو با توجه به مسئولیت اجتماعی و جلوگیری از شیوع این ویروس، بهترین گزینه این است که  نمایشگاه کتاب بصورت انلاین برگزار شود و علاقه مندان بتوانند بدون نگرانی و استرس و بدون ماسک و دستکش اقدام به خرید کتاب با تخفیفات ویژه که در این خصوص لحاظ شده است داشته باشند .

 همچنین می توانید ثبت نام بن تخفیف کتاب را بصورت اینترنتی انجام داده و از تخفیفات ویژه در زمان خرید برخوردار شوند.

اطلاعیه شماره ١موسسه ماهان در خصوص بن تخفیف کتاب ماهان (بدون قرعه کشی) و خرید آنلاین کتاب قرعه کشی روزانه ویژه داوطلبین آزمون دکتری و کارشناسی ارشد:

با توجه به فرا رسیدن موعد برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، در شرایط موجود موسسه ماهان اقدام به برگزاری نمایشگاه آنلاین کتاب نموده است ، موسسه ماهان درنظر دارد علاوه بر ثبت نام بن تخفیف ۲۵ درصدی که بدون قرعه کشی برای تمام ثبت نام کنندگان مفروض می شود ، جوایز قرعه کشی روزانه که در گردونه شانس می باشد اهدا نماید که ارزش ریالی برخی از جوایز بالغ بر ۱۵۰ میلیون ریال خواهد بود. لذا متقاضیان محترم می توانند از طریق سایت موسسه آموزش عالی آزاد ماهان ، در کوتاهترین زمان نسبت به کسب اطلاعات تکمیلی و ثبت نام رایگان تا ٣١ اردیبهشت ٩٩ اقدام نموده و از تخفیف ویژه نمایشگاه بهرمند شوند. ‌

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.