چهارشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / اصناف / ضرروت بخشودگی مالیاتی برای اصناف
ضرروت بخشودگی مالیاتی برای اصناف

سید حسین میرباقری، رئیس اتحادیه فروشندگان کاغذ و مقوا تهران از تعطیلی صنوف وابسته به کاغذ و مقوا خبر داد؛

ضرروت بخشودگی مالیاتی برای اصناف

کسب و کار نیوز- رئیس اتحادیه فروشندگان کاغذ و مقوا تهران از تاثیر بحران کرونا بر صنف کاغذ و مقوا و تعطیلی صنایع وابسته به آن خبر داد و گفت: در چند ماه اخیر به دلیل بحران کرونا این صنف فعالیتی نداشته و تمام صنایع و کسب و کارهای وابسته به این صنف نیز در تعطیلی به سر برده اند.

به گزارش کسب و کار نیوز، سید حسین میرباقری افزود: اصناف در این بحران آسیب های بسیاری را متحمل شدند و از آنجاییکه صنف کاغذ و مقوا تامین کننده کالای بسیاری از صنوف بوده در معرض خسارت های بسیاری قرار گرفته است. میرباقری ادامه داد: در طول این بحران تنها کاری که اعضای صنف توانستند انجام دهند تلاش برای بقای کسب و کار بوده و این در حالی است که به هیچ عنوان درآمدی کسب نکرده اند. تمام اعضای صنف کاغذ و مقوا متحمل خسارت بسیار شده اند و کاغذ و مقوا در انبارها باقی مانده است. بنابراین برای فعالیت مجدد با کمبودی در بخش کاغذ و مقوا روبرو نیستیم اما مشکل اصلی در حال حاضر مالیات است.

رئیس اتحادیه فروشندگان کاغذ و مقوا تهران اظهار داشت: در این چند ماه که این صنف به طور کامل تعطیل بوده خرید و فروشی انجام نشده و درآمدی کسب نکرده ایم که اعضای ضنف بتوانند مالیات پرداخت کنند. لذا از سازمان امور مالیاتی درخواست دارم تا اصناف را شامل بخشودگی مالیاتی نماید، چه آنکه مالیات بر درآمد است که عملاً اصناف در آمدی نداشته اند.

همچنین مطالعه کنید:

قیمت پیاز با مدیریت صادرات متعادل می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، اسداله کارگر گفت: بررسی ها نشان می دهد که …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.