سومین هاوینگ بیت کوین انجام شد

کاهش پاداش استخراج به ۶.۲۵ بیت کوین

سومین هاوینگ بیت کوین انجام شد

کسب و کار نیوز - یکی از مهم‌ترین وقایع مربوط به ارزهای دیجیتال اتفاق افتاد و بیت کوین سومین نصف شدن پاداش استخراج (Halving) خود را تجربه کرد.

سومین هاوینگ بیت‌کوین انجام شد و پاداش ماینینگ از ۱۲.۵ بیت‌کوین به ۶.۲۵ کاهش پیدا کرد.  هاوینگ بیت کوین که هر ۴ سال یکبار رخ می‌دهد، پاداش استخراج این رمزارز را از ۱۲.۵ بیت کوین به ۶.۲۵ بیت کوین کاهش داد.

هاوینگ سوم از دو بعد قابل بررسی است: به صرفه بودن ماینینگ و همچنین افزایش قیمت. بسیاری از کارشناسان حوزه‌ی ارزهای رمزنگاری شده پیش‌بینی کرده‌اند که کاهش پاداش ماینینگ منجر به این خواهد شد تا برخی از ماینرها و بالاخص ماینرهایی که از دستگاه‌های نسبتا قدیمی استفاده می‌کنند، اقدام به خاموش کردن بکنند، چرا که ماین کردن این حجم از بیت‌کوین با صرف انرژی و زمان و منابع دیگر به صرفه نیست. موضوع دیگری که بصورت ناخودآگاه پس از هاوینگ سوم می‌تواند به ذهن‌ها متبادر شود، تاثیرگذاری هاوینگ بر قیمت بیت‌کوین به عنوان بزرگ‌ترین ارز رمزنگاری شده است.

به نظر می‌رسد هاوینگ بیت‌کوین که دقایقی پیش روی داد، تاثیر خود را روی ارزش این ارز رمزنگاری شده نشان می‌دهد، بطوریکه در فاصله‌ی نگارش این خبر، ارزش بیت‌کوین با رشدی ۲۰۰ دلاری به بالای ۸٫۷۰۰ دلار رسید.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.