صفحه اصلی / استارت آپ‌ و دانش‌بنیان‌ / استارت آپ ها و شرکت های دانش بنیان / سندیکا ۱۰ تا ۱۲ خرداد وبینار دات راینکس را برگزار می‌کند
سندیکا ۱۰ تا ۱۲ خرداد وبینار دات راینکس را برگزار می‌کند

دبیر سندیکای شناسایی و مکان‌یابی رادیویی عنوان کرد

سندیکا ۱۰ تا ۱۲ خرداد وبینار دات راینکس را برگزار می‌کند

کسب و کار نیوز - وبینار تخصصی سه روزه "دات راینکس" در تاریخ‌های 10 تا 12 خردادماه با تمرکز بر حوزه ناوبری و موقعیت‌یابی بر اساس نیازهای فعلی و آینده کشور، با همکاری سندیکای شناسایی و مکان‌یابی رادیویی و سازمان فضایی ایران برگزار خواهد شد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی سندیکای شناسایی و مکان‌یابی رادیویی، سحر بنکدارپور با یادآوری اینکه سال گذشته برگزاری همایش و نمایشگاه دات راینکس به دلیل ویروس کرونا لغو شد، افزود: دات راینکس قرار بود با مشارکت سازمان فضایی ایران در تاریخ پنجم اسفندماه سال گذشته در محل اتاق بازرگانی ایران برگزار شود که متاسفانه به دلیل ویروس کرونا و جلوگیری از گسترش شیوع آن لغو شد.
او با بیان اینکه استقبال مشارکت‌کنندگان، سندیکا و سازمان فضایی را مجاب کرد به‌جای لغو کامل رویداد، بستر برگزاری رویداد را تغییر دهند، گفت: پیگیری و برنامه‌ریزی برای برگزاری دات راینکس از پاییز ۹۸ به‌صورت مداوم آغاز گردید و ازآنجایی‌که دات راینکس در آستانه برگزاری لغو شد، تقریبا همه اقدامات مقدماتی آن انجام پذیرفته بود. از سوی دیگر استقبال شرکت‌کنندگان نیز ما را مجاب کرد تا در سال جدید بستر جدیدی برای برگزاری آن در نظر بگیریم.
به گفته بنکدارپور، تمامی رویدادهای جانبی از جمله ارائه ایده‌ها، جلسات B2B، معرفی شرکت‌های فعال در حوزه ناوبری به‌صورت لایو در برنامه اینستاگرام، اعلام نیازهای دستگاه‌های دولتی، بررسی کلان پروژه‌های ناوبری و غیره به‌صورت آنلاین برگزار خواهد شد.
او افزود: برخی از این برنامه‌ها هم‌اکنون آغازشده و در حال انجام هستند برای مثال دو روز در هفته شرکت‌ها به‌صورت لایو در صفحه اینستاگرام شرکت مجری (کاریز اعتماد) به معرفی خود می‌پردازند که با استقبال مخاطبان روبرو شده است. علاقه‌مندان می‌توانند با مدیران عامل شرکت‌ها، محصولات و خدماتشان به‌طور مستقیم آشنا شوند و سوالات خود را بپرسند.
بنکدارپور با اشاره به اینکه نیازهای فناورانه دستگاه‌ها و نهادهای دولتی در حوزه ناوبری و موقعیت‌یابی جمع‌آوری و اطلاع‌رسانی شده است، افزود: سال گذشته لیست کامل این نیازها از حدود ۲۰ دستگاه مختلف مانند ستاد مبارزه با مواد مخدر، شرکت ملی پست، گروه مپنا، سازمان راهداری، سازمان فاوای شهرداری، سازمان نقشه‌برداری، ثبت‌اسناد و املاک، سازمان مدیریت اکتشاف نفت و غیره جمع‌آوری و در سایت دات راینکس منتشر و به اطلاع شرکت‌ها رسانده شد. شرکت‌های بخش خصوصی فعال در این حوزه می‌توانند بر مبنای توانمندی‌هایشان در بستر دات راینکس به این نیازها پاسخ دهند.
او افزود: همچنین فراخوانی منتشرشده تا شرکت‌هایی که تمایل به برگزاری جلسات B2B با مدیران دستگاه یا نهاد دولتی دارند درخواستشان را اعلام کنند، هماهنگی‌های لازم انجام می‌شود تا طی یک جلسه مجازی این ارتباط برقرار شود.
بنکدارپور از بحث و تبادل‌نظر درباره کلان پروژه‌های ناوبری خبر داد و گفت: یکی از بخش‌های ویژه‌ای که در دو روز نخست وبینار در نظر گرفته‌شده است بررسی کلان پروژه‌های ناوبری مانند سپهتن و سیپاد است که نظرات و دیدگاه‌های مختلفی پیرامون آن‌ها در بخش خصوصی و دستگاه‌های متولی وجود دارد و تلاش می‌کنیم در این فرصت زوایا و روش‌های مختلف اجرای آن را بررسی کرده و نقاط مثبت و منفی آن را گوشزد کنیم.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.