صفحه اصلی / سرخط خبرها / اکتشافات گسترده یکی از سیاست‌های اصلی چادرملو در دوره جدید است
اکتشافات گسترده یکی از سیاست‌های اصلی چادرملو در دوره جدید است

اکتشافات گسترده یکی از سیاست‌های اصلی چادرملو در دوره جدید است

ناصر تقی زاده مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی چادرملو در جمع گروهی از خبرنگاران  رسانه های گروهی دیدگاههای خود  در خصوص برنامه های این شرکت را اعلام کرد.

تقی‌زاده با اشاره به نامگذاری امسال به نام جهش تولید اظهارکرد: تحقق بنیادین جهش تولید در توسعه شرکت هاست. بنابر این انجام اکتشافات گسترده یکی از سیاست‌های اصلی چادرملو در دوره جدید است که در این زمینه مذاکرات گسترده‌ای صورت گرفته و امیدواریم به نتایج خوبی هم دست یابیم.

او افزود: اولویت بنده در شرایط فعلی، توسعه اکتشافات و دستیابی به ذخایر جدید است که در این زمینه لازم می‌دانم به سهامداران بگویم نگران  نباشد چرا که خبرهای خوبی در این زمینه به‌زودی اعلام خواهیم کرد.

مدیرعامل چادرملو گفت: با انجام اکتشافات در آنومالی D19 و رفتن به سمت اکتشافات عمقی، به ذخایر جدیدی دست خواهیم یافت تا کارخانه‌های اطراف با حداکثر ظرفیت خود بتوانند کار کنند.

تقی زاده در ادامه افزود : ما آمادگی داریم که در هر کجای ایران به ما پهنه واگذار شود عملیات اکتشافی آن را انجام دهیم، چراکه اعتقاد داریم اصلی‌ترین و مهم‌ترین اقدامی که در بخش معادن کشور باید انجام داد مسئله اکتشاف است.

تقی‌زاده با اشاره به موانع زیست محیطی در توسعه اکتشافات معدنی افزود: سالهاست مدیران این شرکت  برای بهره برداری از منابع جدید سنگ آهن در کشور تلاش هایی انجام داده‌اند ولی با محیط زیست به بن بست رسیده‌اند. همه ما طرفدار محیط زیست هستیم. در جهان همه کشورها معدن دارند و کار معدنی را به خوبی انجام می دهند و در کنار آن محیط زیست را هم دارند و به مشکلی برخورد نمی‌کنند. بایستی در محیط زیست یک اصولی تعریف شود تا ما بتوانیم طبق آن اصول حرکت کنیم. اگر قرار است در یک پهنه کار نکنیم و به پهنه دیگر دست نزنیم و به ما اجازه اکتشاف ندهند بدین شکل نمی شود کار کرد و بایستی با همدیگر تعامل داشته باشیم.

 

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.