صفحه اصلی / اسلایدر / شاخص بورس ۵۲۸ واحد رشد کرد
شاخص بورس ۵۲۸ واحد رشد کرد

در آغاز معاملات امروز رقم خورد

شاخص بورس ۵۲۸ واحد رشد کرد

کسب و کار نیوز - شاخص کل بورس در آغاز معاملات امروز با رشد ۵۲۸ واحدی مواجه شد.

به گزارش کسب و کار نیوز، در آغاز معاملات بازار سهام روز دوشنبه ۲۲ اردیبهشت، شاخص کل پس از رشدی ۵ هزار واحدی در شروع بازار رفته رفته روند نزولی به خود گرفت تا اینکه پس از ۴۰ دقیقه رشد شاخص به زیر ۱۰۰۰ واحد برسد. این در حالی بود که روز گذشته شاخص کل بیش از ۲۰ هزار واحد رشد کرده بود.

در ۴۰ دقیقه ابتدایی معاملات سه نماد فارس، تاپیکو و رمپنا به ترتیب با ۲۷۲۵، ۱۱۰۷ و ۸۹۶ واحد بیشترین تاثیر منفی و سه نماد فملی وبلمت و کچاد به ترتیب با ۲۱۷۷، ۱۳۳۷ و ۱۰۳۶ واحد بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل داشتند.

در این مدت نزدیک ۴۰۰ هزار معامله در بورس صورت گرفت که طی آن یک میلیارد و ۹۵۹ میلیون سهم با ارزشی بالغ بر ۳۴ هزار میلیارد ریال دادو ستد شد. ضمن اینکه ارزش معاملات فرابورس نیز در ۴۰ دقیقه بیش از ۱۳ هزار میلیارد ریال بود.

بازار در حالی معاملات امروز خود را آغاز کرده که به دلیل بازگشایی مجدد نماد خساپا، فشار عرضه در بسیاری از نمادهای بازار تشدید شده و به جز گروه بانکی و پتروشیمی، جو منفی در اکثر گروه‌های صنعت قالب است.

به طوری که در کل تعداد نمادهای منفی بازار تقریبا یک و نیم برابر نمادهای مثبت بازار است و شاخص کل هم‌وزن نیز با افتی ۱۰۰ واحدی مواجه شده است.

در آغاز معاملات امروز دوشنبه ۲۲ اردیبهشت ۹۹ شاخص کل بورس با ۵۲۸ واحد رشد در حیطه یک میلیون و ۴۳ هزار واحدی در حال حرکت است.

همچنین شاخص هم وزن نیز با افت ۲۲۴ واحدی، ۳۲۴ هزار و ۶۴۸ واحد به ثبت رسیده است.

همچنین مطالعه کنید:

تزریق ۵۰۰۰ میلیارد نقدینگی به بورس انرژی

به گزارش کسب و کار نیوز ، مصطفی رجبی مشهدی با بیان اینکه این اقدام …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.