صفحه اصلی / استارت آپ‌ و دانش‌بنیان‌ / پارک ها مراکز رشد و شتاب‌ دهنده‌ها / بازدید بهاره معاون علمی و فناوری رییس‌جمهور از بهشت فناوری منطقه
بازدید بهاره معاون علمی و فناوری رییس‌جمهور از بهشت فناوری منطقه

افتتاح یادمان شهدای پارک فناوری پردیس توسط معاون رئیس جمهور

بازدید بهاره معاون علمی و فناوری رییس‌جمهور از بهشت فناوری منطقه

کسب و کار نیوز - صبح امروز «سورنا ستاری» از پارک فناوری پردیس بازدید کرده و علاوه بر افتتاح چند طرح، در جریان پیشرفت جدیدترین پروژه‌های عمرانی و خدماتی تازه به سرانجام رسیده یا در حال احداث پارک قرار گرفت.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی پارک فناوری پردیس، در این بازدید که صبح امروز ۲۲ اردیبهشت ماه انجام شد، سورنا ستاری معاون علمی فناوری رئیس جمهور، ابتدا از فاز ۳ پارک بازدید کرد و در جریان پیشرفت احداث زیرساخت‌ها و روند احداث ساختمان شرکت‌ها در این فاز قرار گرفت. وی همچنین از سایر پروژه‌های عمرانی پارک شامل پل ارتباطی میان فازهای دوم و سوم، سالن ورزشی چندمنظوره با ظرفیت ۲۵۰۰ نفر، سردر ورودی فاز دوم و پست برق تازه احداث پارک بازدید کرد.

بخش بعدی حضور ستاری در پارک فناوری پردیس، به حضور در فضای کار اشتراکی «کوآپ» اختصاص داشت. «کوآپ» فضای اشتراکی جدید پارک فناوری پردیس برای استقرار استارتاپ‌هاست که با مساحت ۱۱۰۰ مترمربع ایجاد و تجهیز شده و به زودی به بهره‌برداری می‌رسد.

وی در این بازدید با اهدای گل به مزار شهدای گمنام پارک فناوری پردیس، المان یادمان شهدای گمنام پارک را نیز بصورت رسمی افتتاح کرد.


ستاری در این دیدار از امکانات ورزشی- تفریحی جدید پارک، مانند استخر هتل، زمین‌های ورزشی و بوستان فناوران نیز بازدید کرد.

در این دیدار که با همراهی رئیس پارک فناوری پردیس و جمعی از معاونان و مدیران پارک فناوری پردیس انجام شد، سورنا ستاری از شرکت‌های «ایمن ایجاز»، «ایده کاوان صنعت پردیس»، «آسان پرداخت»، «پروتئین نوترکیب سبحان» و «پارس نهند» نیز بازدید کرد.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.