صفحه اصلی / استارت آپ‌ و دانش‌بنیان‌ / استارت آپ ها و شرکت های دانش بنیان / فروش بیشتر محصولات بهداشتی به کمک خرده فروشی های آنلاین
فروش بیشتر محصولات بهداشتی به کمک خرده فروشی های آنلاین

نایب رئیس کمیسیون بهبود محیط کسب و کار اتاق تهران در گفتگو با «کسب و کار» مطرح کرد

فروش بیشتر محصولات بهداشتی به کمک خرده فروشی های آنلاین

کسب و کار نیوز، نایب رئیس کمیسیون بهبود محیط کسب و کار اتاق تهران گفت: «با شیوع کرونا، مصرف ژل ضدعفونی کننده و اقلام بهداشتی و به تبع فرهنگ بهداشت جامعه بالا رفته است. ما امیدواریم که در پساکرونا هم این فرهنگ بهداشت، پایدار بماند.»

به گزارش کسب و کار نیوز، علی نقیب ادامه داد: «با همه گیر شدن کرونا مصرف ضدعفونی کننده ها صددرصد رشد داشته است. مصرف اقلام بهداشتی نیز گرچه رشد صددرصدی نداشته؛ ولی رشد بالایی را تجربه کرده است. در ابتدای شیوع کرونا ما با کمبود این اقلام روبه رو بودیم؛ ولی خوشبختانه کمبودها در حال حاضر برطرف شده و در جامعه همه جا در دسترس است. شرکت بهداشتی دکتر عبیدی نیز مانند سایر شرکت های این حوزه محصول ضدعفونی کننده تولید می کند.»

نایب رئیس کمیسیون بهبود محیط کسب و کار اتاق تهران در گفتگو با «کسب و کار» گفت: «متاسفانه اجناس بهداشتی تقلبی و وارداتی بدون استاندارد که مورد تایید وزارت بهداشت نبود نیز با توجه به شور و هیجانی که با شیوع کرونا در بازار اتفاق افتاد، وارد بازار شد و خوشبختانه وزارت بهداشت توانست جلوی ورود این اقلام را به بازار بگیرد. ظرفیت تولید داخلی بیش از نیاز بازار است و ما هیچ مشکلی در آینده برای پاسخگویی به نیاز بازار نخواهیم داشت. در مورد کیفیت محصولات داخلی نیز باید گفت که اقلام بهداشتی همچون ژل ضدعفونی کننده که زیر نظر وزارت بهداشت اند، واقعا جزو باکیفیت ترین محصولات هستند.»

او در مورد فروش محصولات بهداشتی همچون ژل ضدعفونی کننده و ماسک در شبکه های فروش آنلاین گفت: «پلتفرم ها و خرده فروشی های آنلاین نیز با افزایش تولید محصولات بهداشتی می توانند برای فروش ژل ضدعفونی کننده و سایر محصولات بهداشتی مرتبط با کرونا دست به کار شوند؛ ولی آنچه مسلم است امروزه تولید محصولات ضدعفونی کننده در کشور با کیفیت بالا و در تعداد زیاد وجود دارد. بنابراین هیچ کمبودی در بازار نیست و این محصولات مثل سایر محصولات مصرفی خانوار می توانند در پلتفرم ها و خرده فروشی های آنلاین فروش بروند.»

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.