صفحه اصلی / استارت آپ‌ و دانش‌بنیان‌ / پارک ها مراکز رشد و شتاب‌ دهنده‌ها / شبکه فن‌بازار ملی ایران به کارگزاران تجارت فناوری، جایزه‌ فناوری اعطا می‌کند
شبکه فن‌بازار ملی ایران به کارگزاران تجارت فناوری، جایزه‌ فناوری اعطا می‌کند

پیرو اجرایی شدن طرح جهش تجارت فناوری

شبکه فن‌بازار ملی ایران به کارگزاران تجارت فناوری، جایزه‌ فناوری اعطا می‌کند

کسب و کار نیوز - شبکه فن‌بازار ملی ایران پیرو اجرای شدنِ طرح جهش تجارت فناوری و به منظور «توسعه خرید و فروش محصولات دانش‌بنیان و فناورانه»، جایزه فناوری به بروکرهای شبکه فن‌بازار اعطا می‌کند. به سه کارگزار برتر، جوایز 20،30 و 10 میلیون تومانی اهدا خواهد شد.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی پارک فناوری پردیس، پیرو اجرایی شدن طرح جهش تجارت فناوری که ۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ در پارک فناوری پردیس رونمایی و برای کارگزاران تجارت فناوری تبیین شد، از این پس به بروکرهایی که موفق به هم‌رسانی محصولات بین خریدار و فروشنده شوند، جایزه فناوری اعطا خواهد شد.

این جایزه معادل شش هزارم مبلغ مبادله شده در قرارداد هم‌رسانی شده میان خریدار و فروشنده است. همچنین طی این طرح به سه کارگزار برتری که بهترین عملکرد را داشته‌اند، جوایز ۳۰، ۲۰ و ۱۰ میلیون تومانی تعلق می‌گیرد. این در حالی است که کارگزاران تجارت فناوری ۲ الی ۷ درصد حق کمیسیون همرسانی نیز از طرفین دریافت می‌کنند.

همچنین مطالعه کنید:

قیمت پیاز با مدیریت صادرات متعادل می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، اسداله کارگر گفت: بررسی ها نشان می دهد که …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.