صفحه اصلی / اصناف / خسارت کرونا بر اصناف حمل بار سبک شهری و پیک موتوری
خسارت کرونا بر اصناف حمل بار سبک شهری و پیک موتوری

داود محمدی،رئیس اتحادیه حمل بار سبک شهری و پیک موتوری از کاهش ۷۰ درصدی تقاضای پیک موتوری خبر داد؛

خسارت کرونا بر اصناف حمل بار سبک شهری و پیک موتوری

کسب و کار نیوز- رئیس اتحادیه حمل بار سبک شهری و پیک موتوری در رابطه با تاثیر کرونا بر صنف متبوع خود گفت: با شیوع بیماری کرونا و تبدیل شدن آن به بحران تقاضا برای پیک موتوری کاهش بسیاری داشته است.

به گزارش کسب و کار نیوز، داود محمدی افزود: در این دوران در این صنف تا هفتاد درصد کاهش تقاضا داشته ایم که در کنار مشکلات دیگری که با آن روبرو هستیم، روزها سپری می شود. متاسفانه اعضای صنف حمل بار سبک شهری و پیک موتوری خسارات زیادی از این اتفاق دیده اند و برای جبران آن نیازمند حمایت هستیم.

محمدی ادامه داد: مشکلاتی نظیر تهیه و تامین لاستیک مورد نیاز اعضای حمل بار سبک شهری و پیک موتوری نیز وجود داشته که خوشبختانه در حال حاضر لاستیک دولتی برای اعضای اتحادیه موجود است و اعضا می‌توانند با ارائه سند وسیله نقلیه و پرونده خود نامه دریافت لاستیک را بگیرند و برای گرفتن لاستیک به سازمان صنعت، معدن و تجارت (صمت) استان مراجعه کنند.

به گفته رئیس اتحادیه حمل بار سبک شهری و پیک موتوری تقریبا هیچ کدام از بخش‌ها از این روزهای کرونایی سودی نبرده اند. از طرف دیگر به نظر می‌رسد مشاغل روزمزد بیشترین آسیب را از شیوع این ویروس خورده باشند.

همچنین مطالعه کنید:

آیت الله رئیسی: تولید شرط داشتن اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها است

به گزارش کسب و کار نیوز ، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنیه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.