صفحه اصلی / اصناف / اصناف نتوانستند رکود یک ساله را جبران کنند
اصناف نتوانستند رکود یک ساله را جبران کنند

مراد علی شعبانلو، رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم بهداشتی و ساختمان تهران از مذاکرات برای عدم تعدیل نیرو در این صنف خبر داد؛

اصناف نتوانستند رکود یک ساله را جبران کنند

کسب و کار نیوز- رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم بهداشتی و ساختمان تهران در رابطه با آثار منفی بحران کرونا بر صنف متبوع خود گفت: بحران کرونا درست زمانی که اصناف می توانستند درآمدزایی داشته باشند رخ داد و اجازه جبران رکود یک ساله را نیز به آنها نداد.

به گزارش کسب و کار نیوز، مراد علی شعبانلو افزود: اکثر خانواده ها در ماه ها و هفته های پایانی سال اقدام به تعمیرات و نوسازی واحدهای خود می کنند که این اتفاق موجب شد این کارها متوقف شود و به دنبال آن بیشترین آسیب را واحدهای صنفی در این بخش متحمل شدند.

شعبانلو ادامه داد: این اتفاق موجب شد تا بسیاری از اصناف در این بخش تصمیم به تعدیل نیرو بگیرند که اتحادیه طی مذاکراتی آنها را متقاعد کرد تا از این کار صرف نظر کنند. متاسفانه آسیب نود درصدی به اصناف وارد شده و تمام اصناف هر کدام به نوعی متحمل ضرر و زیان های بسیاری شده اند که برای جبران آن نیازمند حمایت ها هستند. نیاز است دولت برای همراهی با اصناف با بخشودگی مالیات سال ۹۸ اصناف را کمک و همراهی کند.

همچنین مطالعه کنید:

آیت الله رئیسی: تولید شرط داشتن اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها است

به گزارش کسب و کار نیوز ، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنیه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.