صفحه اصلی / اصناف / تقویت راه اندازی مجدد کسب و کار‌ها به ویژه در سال جهش تولید
تقویت راه اندازی مجدد کسب و کار‌ها به ویژه در سال جهش تولید

رئیس اتاق اصناف ایران:

تقویت راه اندازی مجدد کسب و کار‌ها به ویژه در سال جهش تولید

کسب و کار نیوز- ممبینی گفت: در تلاش برای تقویت راه اندازی مجدد کسب و کار‌ها به ویژه در سال جهش تولید هستیم.

به گزارش کسب و کار نیوز، سعید ممبینی رئیس اتاق اصناف ایران در مراسم افتتاحیه مراکز نیکوکاری اصناف، بازار و مجتمع‌های تجاری سراسر کشور، گفت: یکی از اقدامات خوبی که طی سال های اخیر انجام گرفت، سازمان دهی به کمک های خیریه ای بود که عمدتا در حوزه اصناف و بازاریان و خیرین صورت می گرفت. او بیان کرد: این اتفاق در سایه همکاری اتاق اصناف ایران، سازمان بسیج اصناف کشور و کمیته امداد امام خمینی (ره) رقم می خورد. شاهد افتتاح نمادین مرکز نیکوکاری در کشور هستیم که امروز ۷۲ مرکز در کشور رسیده است و ادامه خواهد داشت.

رئیس اتاق اصناف ایران  با بیان اینکه با توجه به اینکه اصناف دچار مشکلاتی هستند، گفت: مجموعه ای از اتفاقات در سایه برنامه هایی که پیش بینی شده اتفاق خواهد افتاد. با توجه به شرایطی که برای کسب و کارها ایجاد شده، شاهد این هستیم که کسب و کارها نیاز به کمک دارند البته تلاش خواهد شد تا این کمک ها هدایت شود به سمت تقویت راه اندازی مجدد کسب و کارها به ویژه در سال رونق تولید، به بخش تولید در حوزه اصناف کمک شود.

ممبینی با بیان اینکه به کسب و کارهایی که آسیب دیده اند بیشتر باید توجه کرد،  ادامه داد: اصناف از این فضایی که به وجود آمده باید خارج شوند و شاهد رونق و راه اندازی کسب و کار باشیم. اصناف همیشه در اتفاقاتی چون سیل و زلزله و … پیش قدم بوده و حتی زمان جنگ اصناف پیشگام بوده اند و در حال حاضر نیز این اتفاق خواهد افتاد. این مقام مسئول تصریح کرد: اصولا تحولی که در امور خیریه اتفاق افتاده و شاهد موفقیت آن هم هستیم، منابعی که جمع آوری می شود در مسیر تولید در مسیر فعال کردن نیازهاست، اگر کسب و کاری بتواند رونق بگیرد، نیازمندان بیشتری را تحت حمایت خود قرار خواهد داد. رئیس اتاق اصناف ایران  بیان کرد: کار مشترکی بین اتاق اصناف، اتاق تعاون و اتاق بازرگانی انجام شده که آن طراحی سایتی است که صنوفی که آسیب دیده اند در آنجا ثبت نام کنند اما همه  آنها نیاز به کمک از طریق مراکز نیکوکاری نیستند.

همچنین مطالعه کنید:

آیت الله رئیسی: تولید شرط داشتن اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها است

به گزارش کسب و کار نیوز ، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنیه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.