صفحه اصلی / اسلایدر / گسترش تعداد مبتلایان به کرونا می ‎تواند خبر خوب باشد
گسترش تعداد مبتلایان به کرونا می ‎تواند خبر خوب باشد

رئیس جمهور:

گسترش تعداد مبتلایان به کرونا می ‎تواند خبر خوب باشد

کسب و کار نیوز - رئیس جمهوری با بیان اینکه گسترش تعداد مبتلایان به کرونا می‎تواند خبر خوب باشد، گفت: «با افزایش تعداد آزمایشگاه ها و کیت ها، افراد بدون علامت را شناسایی می‎کنیم.»

به گزارش کسب و کار نیوز، روحانی در آیین بهره برداری از طرح ملی صنعت مس ایران گفت: «در دنیا بسیاری از معادن با زحمت زیاد و مخارج زیاد بدست می آید، در ایران بخشی از معادن از جمله مس خیلی ساده بدست می آید. در دنیا معادن مسی وجود دارد که عمق ۱۵۰۰متری است. معادن دنیا با قیمت گران و زحمت فراوان بدست می آید در ایران با شرایط ارزان به معادن دسترسی داریم.»

او افزود: «در بحث بورس باید یک زمینه ای را آماده کنند تا دولت بتواند زمین هایی که دارد را در بورس قرار دهد و معادن کوچک و مشخصی را هم بورس قبول کند تا مردم یک معدن یا سهام آن را خریداری کنند. این هم باعث رشد بورس و هم شروع به کار سریع معادن می شود. باید در توسعه بحث شود تا چگونه این کار انجام شود. این کارخانه ای که با آن رو به رو هستیم با ارتقا تکنولوژی میزان محصولش از ۸۰ تن به ۱۲۰ هزار تن می رسد و حدود ۵۰ درصد افزایش می یابد. روز خوبی برای مردم ایران، استان کرمان و منطقه شهر بابک است که این معدن با تکنولوژی افرایش می یابد.»

همچنین مطالعه کنید:

آیت الله رئیسی: تولید شرط داشتن اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها است

به گزارش کسب و کار نیوز ، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنیه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.