صفحه اصلی / اسلایدر / پایان ۲۱ روز سبزپوشی بورس
پایان ۲۱ روز سبزپوشی بورس

پایان ۲۱ روز سبزپوشی بورس

کسب و کار نیوز - در شروع معاملات امروز چهارشنبه ۱۷ اردیبهشت بازار سهام تهران، شاخص کل با سقوطی ۱۵ هزار واحدی مواجه شد تا به ۲۱ روز رشد متوالی خود پایان دهد.

به گزارش کسب و کار نیوز، در جریان معاملات اول وقت امروز سه نماد فارس، فولاد و فملی به ترتیب با ۳۵۳۱، ۲۶۳۲و ۱۶۷۴ واحد بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص کل داشتند.

نماد کگل یکی از معدود نمادهای بازار است که در محدوده مثبت معامله می‌شود و توانسته تاثیر مثبتی ۶۲۶ واحدی بر شاخص کل داشته باشد. در ۴۰ دقیقه ابتدایی معاملات بورس بیش از ۴۰۰ هزار معامله صورت گرفته که طی آن ۴ میلیون و ۵۰۰ هزار سهم با ارزشی بالغ بر ۳۴ هزار میلیارد ریال دادوستد شدند.

ارزش معاملات فرابورس نیز بیش از ۱۲ هزار میلیارد ریال به ثبت رسید. در معاملات فرابورس نیز نماد ذوب بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص این بازار داشته است.

بازار در حالی معاملات خود را آغاز کرده که اختلال در ثبت سفارش یا تاخیر در نشان‌دادن قیمت لحظه‌ای در بسیاری از کارگزاری‌ها موجب اعتراض شدید معامله‌گران شده است.

این در حالی است که جو کلی حاکم بر بازار نزولی بوده و اکثر نمادهایی که در روزهای ابتدایی هفته با صف‌های خرید میلیونی همراه بودند، حال با صف‌های فروش سنگین مواجه شده‌اند.

شاخص کل از میانه‌های بازار دیروز و در آستانه یک میلیونی شدن روندی نزولی در پیش گرفته و شاخص کل اصلاحی ۳۰ هزار واحدی را تجربه کرده است.

همچنین مطالعه کنید:

رویکرد دولت سیزدهم توسعه بخش تعاون است/ تحقق شعار سال با رونق تعاونی‌ها

به گزارش کسب و کار نیوز ، «حامد ویس کرمی»، معاون امور تعاون وزارت تعاون، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.