صفحه اصلی / اسلایدر / تولید مجدد ارابه مرگ؟
تولید مجدد ارابه مرگ؟

تولید مجدد ارابه مرگ؟

کسب و کار نیوز - معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا گفت: اگر قیمت خودرو افزایش یابد می توانیم تولید پراید را برای کاهش قیمت ها از سر بگیریم.

به گزارش کسب و کار نیوز، معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا گفت: «قیمت های سرسام آور خودروها از جمله پراید هیچ ارتباطی به شرکت خودروساز ندارد و توسط واسطه ها و مالکان خودروها و یا با قیمت سازی سایت های مجازی صورت می‌گیرد. تولید دو مدل پراید ۱۳۲ و ۱۱۱ متوقف شده اما خط تولید پراید ۱۳۱ برای انجام تعهدات قبلی همچنان فعال است و با افزایش ظرفیت آن و برای کاهش قیمت‌ها می‌توان عرضه پراید را از سر گرفت.»

حسین کاظمی معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا ادامه داد: پس از انتشار خبر توقف تولید پراید و افزایش قیمت‌ها در بازار، برخی از منتقدان تولید آن، تغییر رویکرد داده و بیان می‌کنند که با خروج پراید، به عنوان ارزان‌ترین خودرو کشور، بخشی از جامعه توان خرید خودرو را از دست می دهند.

در روزهای اخیر پیشنهادهایی به سایپا برای عرضه دوباره این خودرو به منظور تنظیم بازار ارایه شده، است. تولید دو مدل پراید ۱۳۲ و ۱۱۱ متوقف شده اما خط تولید پراید ۱۳۱ برای انجام تعهدات قبلی همچنان فعال است و با افزایش ظرفیت آن و برای کاهش قیمت‌ها می‌توان عرضه پراید را از سر گرفت.

تولید مجدد خودرو پراید مستلزم دریافت مجوزهای لازم از نهادهای ذیربط از جمله سازمان استاندارد، سازمان محیط‌زیست و پلیس راهور است که در صورت صدور این مجوزها و اعلام وزارت صنعت، معدن و تجارت برای تنظیم بازار، سایپا آمادگی عرضه دوباره پراید را دارد.

همچنین مطالعه کنید:

رویکرد دولت سیزدهم توسعه بخش تعاون است/ تحقق شعار سال با رونق تعاونی‌ها

به گزارش کسب و کار نیوز ، «حامد ویس کرمی»، معاون امور تعاون وزارت تعاون، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.