صفحه اصلی / اسلایدر / شستا به داد بورس رسید
شستا به داد بورس رسید

شستا به داد بورس رسید

کسب و کار نیوز - بعد از ۲۰ روز صعود بی وقفه بورس، امروز با عقب نشینی شاخص کل در دقایق پایانی این بازار، چراغ قرمز بورس روشن شد.

به گزارش کسب و کار نیوز، در آغاز معاملات امروز بازار سهام، شاخص کل با رشدی ۱۴ هزار واحدی به کانال یک میلیون واحدی نزدیک‌تر شد تا ضمن ثبت رکوردی جدید، بیست و یکمین شروع سبز متوالی خود را به ثبت برساند. این در حالی بود که در ابتدای بازار شاخص بیش از ۱۶ هزار واحد رشد داشت در دقایق پایانی وارد فاز نزولی شد.

در چند دقیقه آخر فشار عرضه در نمادهای بیشتری نمایان شد، به طوری که برخی نمادها صف‌های خرید خود را از دست داده و صف‌های فروش در بسیاری از نمادها شکل‌ گرفت.

در جریان معاملات امروز بورس، سه نماد فولاد، فارس و فملی به ترتیب با ۲۷۷۷، ۲۰۰۶ و ۱۹۰۶ واحد بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل داشتند.

در ۴۰ دقیقه ابتدایی معاملات حدود ۴۰۰ هزار معامله انجام شد که طی آن ۳ میلیارد و ۳۰۰ سهم با ارزشی بالغ بر ۳۳ هزار میلیارد ریال داد و ستد شدند. این در حالی است که ارزش معاملات فرابورس نیز بالغ بیش از ۹ هزار میلیارد ریال به ثبت رسیده است. در جریان معاملات ابتدایی امروز گروه فلزات اساسی با بیش از ۵۰۰ میلیارد تومان بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص داده‌اند.

گروه بانکی و خودرویی نیز با تقاضای شدیدی برای خرید مواجه شد و اکثر نمادهای آنها تشکیل صف خرید دادند.

همچنین مطالعه کنید:

طرح کالابرگ در ۱۴۰۳ ادامه می‌یابد/ امسال کسری بودجه نخواهیم داشت

به گزارش کسب و کار نیوز ، داوود منظور رئیس سازمان برنامه و بودجه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.