صفحه اصلی / اسلایدر / محکومیت ۷ نفر دیگر از مدیران بانک سرمایه
محکومیت ۷ نفر دیگر از مدیران بانک سرمایه

سخنگوی قوه قضاییه:

محکومیت ۷ نفر دیگر از مدیران بانک سرمایه

کسب و کار نیوز - سخنگوی قوه قضاییه تصریح کرد که مشکلات کارگران و معلمان با شعار دادن و بدتر از آن با نان خوردن از سفره کوچک معلم و کارگران حل نمی شود.

 به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا، غلامحسین اسماعیلی در بیست و پنجمین نشست خبری خود در جایگاه سخنگوی قوه قضاییه با تبریک ایام پربرکت ماه مبارک رمضان ، ماه طهارت و پاکیزگی و ماه قیام و حرکت و ماه نزول قران برای هدایت بشریت و ماه تمیز حق از باطل، گفت: امسال اگر چه به لحاظ شرایط کرونایی در کشور برخی از ویژگی ها مانند جلسات مذهبی و دعا و راز و نیاز با خدای متعال کمرنگ بود و در خیلی از شهرستان هایی که وضعیت زرد و قرمز دارند، هنوز اماکن مذهبی تعطیل است اما ماه رمضان امسال ماه رزمایش کمک های مومنانه برای انسان های نیازمند بود.

وی افزود: اگر چه منشاء و بانیان اصلی کمک های مومنانه اهل ایمان و روزه داران بودند، اما مخاطبان آن عموم نیازمندان جامعه اند و این اقدام در جهان حتی در کشورهای اسلامی نظیر ندارد.

وی با گرامیداشت روز کارگر و مقام معلم  افزود: دست این دو قشر مانند دست امام و پدر و مادر بوسیدنی است. دو قشر ی که حق بزرگی بر ما و جامعه ما دارند البته خود آنها مشکلات خاص خودشان را همراه دارند. امروز بر متولیان امور است که در دل آنها را بشنوند و برای حل مشکلات آنها قدم بردارند. مشکلات کارگران و معلمان با شعار دادن و بدتر از آن با نان خوردن از سفره کوچک معلم و کارگران تامین نمی شود.

وی درباره اقدامات انجام شده در رابطه با موضوع زندانیان افزود: بعد از صدور بخشنامه اخیر رییس قوه قضاییه بیش از ۵۰۰ هیات در سراسر کشور ماموریت یافتند که وضعیت زندانیان در حال مرخصی و زندانیان در حبس را بررسی کنند.  این هیات ها در ۱۵ روز گذشته تمامی پرونده های زندانیان در حال مرخصی و برخی از زندانیان موجود در زندان را دقیق بررسی کردند و برای هر یک از زندانیان متناسب با نوع جرم و میزان تحمل مجازات و نحوه رفتار آنها در زمان تحمل حبس و در ایام مرخصی تصمیمات کارشناسی گرفتند و تکلیف آنها مشخص شده است. ما در این روزها آخرین گزارشات استان ها را دریافت می کنیم. ۱۱۴ هزار و ۱۹۳ نفر از زندانیان به مرخصی رفتند و همه آنها یک مرتبه بررسی شد که  یک اقدام موثر  بود.

وی افزود: در سال ۹۸ بیش از ۱۰۶ هزار حکم مجازات جایگزین حبس توسط همکاران قضایی ما در  سراسر ایران صادر شده است.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.