صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / دلم برای فوتبال تنگ شده
دلم برای فوتبال تنگ شده

ژوزه مورینیو:

دلم برای فوتبال تنگ شده

کسب و کار نیوز:ژوزه مورینیو سرمربی تاتنهام در گفتگو با اسکای از برنامه خود در دوران قرنطینه و تلاششش برای مدیریت بازیکنان و کمک به جامعه محلی می‌گوید.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, ژوزه مورینیو، سرمربی تاتنهام در گفتگو با اسکای اسپورتز از برنامه خود در دوران قرنطینه گفته و می‌گوید با اینکه دلش برای فوتبال تنگ شده ولی نمی‌خواهد با درخواست شروع زودهنگام مسابقات، خودخواهی کند. او می‌گوید نباید خودخواه باشیم و فراموش کنیم دنیا چطور در حال نبرد با اپیدمی کووید۱۹ است.

باشگاه‌های لیگ برتر انگلیس که مثل اغلب لیگهای فوتبال دنیا از ماه مارس به حالت تعلیق درآمده، مصمم هستند که این فصل را به پایان برسانند و برنامه‌هایی برای شروع دوباره مسابقات از خردادماه تدوین شده، هر چند همه چیز منوط به موافقت دولت بریتانیا در آن زمان خواهد بود.

مورینیو در این مصاحبه گفت:” حتی پیش از شروع قرنطینه ما  سعی کردیم برای بازیکنان‌مان شرایطی بوجود بیاوریم که هر زمان چنین دستوری صادر شد کمترین خسارت را متحمل بشوند. ما در آن روزها خانه‌های بازیکنان تاتنهام را به تجهیزاتی مجهز کردیم که بتوانند در خانه به تنهایی ورزش کرده و آمادگی جسمانی‌شان را حفظ کنند. بخش کامپیوتری باشگاه تلاش زیادی کرد تا تماس‌های ما به بهترین شکل با بازیکنان‌مان برقرار شود و با اینکه وضعیت خیلی عجیب و بغرنج بود، بازیکنان تاتنهام با تلاش زیاد مشغول هستند تا خودشان را در وضعیت آماده نگه دارند”.

سرمربی تاتنهام در ادامه صحبتهایش درباره فعالیت‌های خیریه خود از جمله شرکت در برنامه رساندن مواد غذایی و بهداشتی به افرادی که قادر به بیرون آمدن از خانه‌هایشان نیستند گفت:” من به تلاشهای باشگاهم در این مورد افتخار می‌کنم. من شخصا که کاری نکرده‌ام. تاتنهام واقعا بی‌نظیر عمل کرده و بعید می‌دانم خیلی‌ها بدانند که این باشگاه در استادیومش و در برنامه‌های دیگری که در دست انجام دارد چقدر تلاش کرده است. وقتی کاری برای جامعه انجام می‌دهید نباید در بوق و کرنا کنید. به نظرم باشگاه تاتنهام دقیقا چنین سیاستی را در پیش گرفته”.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.