چهارشنبه , ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
صفحه اصلی / اصناف / پلتفرم های آنلاین برای فعالیت به تایید اتحادیه های صنفی برسند
پلتفرم های آنلاین برای فعالیت به تایید اتحادیه های صنفی برسند

ابوالفضل رجب زاده، رئیس اتحادیه خشکشویی تهران در گفت و گو با کسب و کار خبر داد:

پلتفرم های آنلاین برای فعالیت به تایید اتحادیه های صنفی برسند

کسب و کار نیوز- رئیس اتحادیه خشکشویی تهران در رابطه با تاثیرات بحران کرونا بر صنف خشکشویی گفت: با توجه به اینکه حجم کار صنف ما در اسفند ماه افزایش دارد و هزینه ها هم از طرف دیگر رشد دارد بحران کرونا تاثیر بسیار زیادی بر اصناف ما گذاشت.

به گزارش کسب و کار نیوزف ابوالفضل رجب زاده افزود: در ماه های عادی سال کارگران خشکشویی تلاش کرده اند و پایان سال در انتظار تسویه بودند که این اتفاق رخ نداد و صاحبان مشاغل با دپوی مواد شوینده و ضدعفونی کننده گران قیمتی که خریداری کرده بودند مواجه شدند.

وی ادامه داد: متاسفانه بعد از عید نیز تا سی ام فروردین اجازه فعالیتی نداشتیم و در حال حاضر نیز تا زمانی کهادارات مشغول به کار هستند و رفت و آمد تا ساعت دو بعداظهر ادامه دارد مشتری کمی به واحدهای خشکشویی مراجعه می کنند.

رجب زاده در رابطه با فعالیت کسب و کارهای آنلاین دراین حوزه نیز گفت: بسیاری از کسب و کارهای اینترنتی مجوز ندارند و آنهایی هم که دارند مورد تایید اتحادیه نیستند. شکایات بسیاری در رابطه با شست و شوی لباس ها توسط خشک شویی های آنلاین داشته ایم که این البسه با لباس های بیمارستانی شسته می شوند.

وی بر ضرورت توسعه قانونی این کسب و کارها تاکید کرده و گفت: پلتفرم های آنلاین موظف اند مشاغل را معرفی کنند و اطلاعات امکانت واحدهای فیزیکی در اختیار مشتریان قرار دهند. پلتفرهای آنلاین برای فعالیت باید به تایید اتحادیه های صنفی برسند و کسب و کارهای نوین باید قانونمند اداره شوند.

همچنین مطالعه کنید:

طرح کالابرگ در ۱۴۰۳ ادامه می‌یابد/ امسال کسری بودجه نخواهیم داشت

به گزارش کسب و کار نیوز ، داوود منظور رئیس سازمان برنامه و بودجه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.