کسب و کار نیوز - با حضور مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره بانک دی از دستگاه خودکار تحویل فرم به مشتری در شعبه مرکزی رونمایی شد.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی بانک دی، برات کریمی، مدیرعامل، نصرت الله شهبازی، رییس هیئت مدیره، فریدون رشیدی، نایب رییس هیئت مدیره، رحیم طاهری، عضو هیئت مدیره به همراه جمعی از مدیران بانک از دستگاه خودکار تحویل فرم به مشتری که توسط محسن هوکری، همکار جوان و مبتکر شعبه کرمانشاه اختراع شده است، رونمایی کردند.
بر اساس این گزارش، برات کریمی ضمن قدردانی از اهتمام و خلاقیت و نوآوری محسن هوکری برای ساخت این دستگاه گفت: سرعت در ارائه خدمات بانکی و استفاده از تکنولوژی برای تسهیل خدمت رسانی به مشتریان، یک مزیت رقابتی در جذب مشتری محسوب می شود که با بهره برداری از دستگاه خودکار تحویل فرم در شعب بانک دی می توانیم در پاسخگویی مطلوب به مشتریان گام موثری برداریم.
وی با اشاره به این که رعایت اصل مشتری مداری در بانک دی سرلوحه تمامی امور است، گفت: باید تلاش کنیم با استفاده از ابزارهای موجود در رویکردهای نوین بازاریابی به سطح بالاتری از رضایت مشتریان دست یابیم.
مدیرعامل بانک دی صرفه جویی در زمان را مهم ترین نیاز مشتریان در جامعه امروز دانست و افزود: هر شیوه و ابزاری که بتواند ضمن ارائه خدمات مطلوب و با کیفیت از مدت زمان حضور مشتری در شعبه بکاهد، بدون شک مورد استقبال مشتری و بانک قرار می گیرد.
وی افزود: جوانی، انگیزه، دانش و خلاقیت از مهم ترین ویژگی های سرمایه های انسانی بانک دی هستند که میتوانند زمینه درخشش و تعالی بانک را در نظام بانکی فراهم آورند و امیدوارم با تداوم چنین نوآوریهایی در بانک دی، شاهد شکوفایی و پیشرفت هر چه بیشتر این بانک ارزش آفرین باشیم.
گفتنی است، محسن هوکری، همکار شعبه کرمانشاه بانک دی در سال ۱۳۹۶ موفق به ثبت اختراع دستگاه خودکار تحویل فرم شد و این اختراع در سال ۱۳۹۷ به عنوان یک ایده در سامانه نظام پیشنهادهای بانک به ثبت رسید و با نظر موافق اعضاء و حداکثر نمره مصوب شد.
شایان ذکر است، در سال ۱۳۹۸ این دستگاه به صورت آزمایشی در سه شعبه میدان ونک، شهرک راه آهن و کرمانشاه بانک دی با هدف تسریع و تسهیل در ارائه فرم به مشتریان، مورد استفاده قرار گرفت که پس از دریافت بازخورد از مشتریان و همکاران و ارتقای نقاط قابل بهبود، نسخه نهایی و صنعتی آن در شعبه مرکزی به صورت نمادین رونمایی شد.
این طرح که مورد حمایت مرکز نخبگان شاهد و ایثارگر نیز قرار گرفته است هم اکنون قادر به ارائه پرکاربردترین فرم های بانکی به مشتریان است و مشتری می تواند با فشردن یک کلید، فرم مورد نظر خود را دریافت کند.
بر اساس این گزارش، برات کریمی ضمن قدردانی از اهتمام و خلاقیت و نوآوری محسن هوکری برای ساخت این دستگاه گفت: سرعت در ارائه خدمات بانکی و استفاده از تکنولوژی برای تسهیل خدمت رسانی به مشتریان، یک مزیت رقابتی در جذب مشتری محسوب می شود که با بهره برداری از دستگاه خودکار تحویل فرم در شعب بانک دی می توانیم در پاسخگویی مطلوب به مشتریان گام موثری برداریم.
وی با اشاره به این که رعایت اصل مشتری مداری در بانک دی سرلوحه تمامی امور است، گفت: باید تلاش کنیم با استفاده از ابزارهای موجود در رویکردهای نوین بازاریابی به سطح بالاتری از رضایت مشتریان دست یابیم.
مدیرعامل بانک دی صرفه جویی در زمان را مهم ترین نیاز مشتریان در جامعه امروز دانست و افزود: هر شیوه و ابزاری که بتواند ضمن ارائه خدمات مطلوب و با کیفیت از مدت زمان حضور مشتری در شعبه بکاهد، بدون شک مورد استقبال مشتری و بانک قرار می گیرد.
وی افزود: جوانی، انگیزه، دانش و خلاقیت از مهم ترین ویژگی های سرمایه های انسانی بانک دی هستند که میتوانند زمینه درخشش و تعالی بانک را در نظام بانکی فراهم آورند و امیدوارم با تداوم چنین نوآوریهایی در بانک دی، شاهد شکوفایی و پیشرفت هر چه بیشتر این بانک ارزش آفرین باشیم.
گفتنی است، محسن هوکری، همکار شعبه کرمانشاه بانک دی در سال ۱۳۹۶ موفق به ثبت اختراع دستگاه خودکار تحویل فرم شد و این اختراع در سال ۱۳۹۷ به عنوان یک ایده در سامانه نظام پیشنهادهای بانک به ثبت رسید و با نظر موافق اعضاء و حداکثر نمره مصوب شد.
شایان ذکر است، در سال ۱۳۹۸ این دستگاه به صورت آزمایشی در سه شعبه میدان ونک، شهرک راه آهن و کرمانشاه بانک دی با هدف تسریع و تسهیل در ارائه فرم به مشتریان، مورد استفاده قرار گرفت که پس از دریافت بازخورد از مشتریان و همکاران و ارتقای نقاط قابل بهبود، نسخه نهایی و صنعتی آن در شعبه مرکزی به صورت نمادین رونمایی شد.
این طرح که مورد حمایت مرکز نخبگان شاهد و ایثارگر نیز قرار گرفته است هم اکنون قادر به ارائه پرکاربردترین فرم های بانکی به مشتریان است و مشتری می تواند با فشردن یک کلید، فرم مورد نظر خود را دریافت کند.