صفحه اصلی / سرخط خبرها / افزایش ۶۰ درصدی خدمات در محل امدادخودروسایپا
افزایش ۶۰ درصدی خدمات در محل امدادخودروسایپا

اقدامات سایپا برای جلوگیری از شیوع کرونا ادامه دارد

افزایش ۶۰ درصدی خدمات در محل امدادخودروسایپا

کسب و کار نیوز - اقدامات گروه خودروسازی سایپا برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا ادامه دارد که براساس یکی از این اقدامات که با هدف جلوگیری از انجام سفرهای غیرضروری انجام می شود، خدمات خودرویی مشتریان این گروه خودروسازی در محل و منزل آنها انجام می شود.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از سایپانیوز، این خدمات در محل را امدادخودروسایپا از اواخر اسفندماه سال ۹۸ آغاز کرد و طبق آخرین آمار اعلام شده، تا اوایل اردیبهشت ماه ۹۹ رشد ۶۰ درصدی را نشان می دهد.

در اجرای طرح امدادخودروسایپا که با هدف کمک به شبکه نظام سلامت کشور و مقابله با شیوع ویروس کرونا اجرا شد، خدمات امدادی گروه خودروسازی سایپا از جمله انجام سرویس های دوره ای به صورت رایگان و در محل مورد نظر مشتریان انجام می شود تا از مراجعه هموطنان به نمایندگی ها و سایر تعمیرگاه ها جلوگیری شود.

این طرح ابتدا قرار بود تا پایان فروردین ماه اجرا شود اما با توجه به استقبال هموطنان و تاکید شبکه بهداشتی کشور مبنی بر ادامه اقدامات ضد کرونایی، به دستور مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا تا پایان اردیبهشت ماه تمدید شد.

علاوه بر این، امدادخودروسایپا برای اجرای بهتر این طرح، نسبت به افزایش امدادگران، خودروهای امدادی و تقویت مرکز تماس خود اقدام کرده و امدادگران این شرکت تا ساعت ۲۲ نسبت به ارائه خدمات اقدام می کنند.

هموطنان می توانند برای درخواست “خدمات خودرو در محل” با شماره سراسری ۰۹۶۵۵۰ و یا شماره ۸۴۴۴۴ با پیش شماره ۰۲۱ تماس گرفته و از خدمات پس از فروش گروه خودروسازی سایپا بهره مند شوند.

همچنین مطالعه کنید:

نبض فولاد کند می زند/ کاهش ۵۸۰ میلیون دلاری ارزآوری فولاد

به گزارش کسب و کار نیوز ، بررسی وضعیت صادرات زنجیره آهن و فولاد از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.