صفحه اصلی / اسلایدر / مهم است در شرایط کرونا اشتغال، نشاط و سلامت مردم حفظ شود
مهم است در شرایط کرونا اشتغال، نشاط و سلامت مردم حفظ شود

روحانی:

مهم است در شرایط کرونا اشتغال، نشاط و سلامت مردم حفظ شود

کسب و کار نیوز - رئیس‌جمهور با بیان اینکه آمار مبتلایان و بستری در بیمارستان‌ها برای بیماری کرونا رو به کاهش است، گفت: برای ما مهم است در این شرایط کرونا اشتغال، نشاط و سلامت مردم حفظ شود.

وی افزود: به هیچ‌وجه در ذهن ما نبود که در آب مصرفی مردم با بیماری واگیری مواجه شویم که مصرف آب تا این اندازه افزایش یابد.

رئیس‌جمهور با اشاره به نقش و اهمیت آب در توسعه و آبادانی، گفت: اهمیت آب از اینجا روشن می‌شود که امسال که با کرونا مواجه شدیم بسیاری از محصولات غذایی را در دنیا یا فروشش را کم و یا متوقف کردند، اما در کشور با تمهیدات خوبی که اندیشیده شد، این اتفاق نیفتاد و مواد غذایی به وفور موجود است؛ خوشحالیم که آب مورد نیاز نیز دارد تأمین می‌شود.

حجت‌‌الاسلام روحانی اضافه کرد: از رهبر معظم انقلاب تشکر می‌کنم که از آغاز دولت یازدهم ایشان برای اینکه از صندوق توسعه برای طرحهای آب و خاک استفاده کنیم، اجازه داده‌اند.

وی تصریح کرد: مایلم که این طرح‌های توسعه آبی و خاکی تا پایان امسال و تا پایان این دولت به پایان برسد، ما مدتی بود که قرار بود به استان ایلام سفر داشته باشیم که به خاطر کرونا به تأخیر افتاد، افتتاح این طرح‌ها را به همه مردم عزیز ایلام و صنعت این استان تبریک می‌گویم.

رئیس‌جمهور در بخش دیگری از سخنانش به وضعیت استفاده از بیمه بیکاری در شرایط بحران کرونا اشاره کرد و گفت: وزیر کار دیشب اعلام کرد که آنهایی که برای بیمه بیکاری ثبت‌نام کردند، متوقف شدند، برخی هم از این بیمه بیکاری خارج می‌شوند و به دنبال شغل می‌روند که خبر خوشی برای من بود.

حجت‌‌‌‌‌الاسلام روحانی با تأکید بر اینکه پایان کرونا برای همه در دنیا مبهم است، اظهار داشت: هنوز برای ما و در هیچ جای دنیا شرایط وضعیت کرونا روشن نیست و نمی‌دانیم که وضعیت چگونه است، اما تلاش‌مان را برای بهبود وضعیت و سلامت و اشتغال مردم می‌کنیم.

وی با بیان اینکه آمار مبتلایان و بستری در بیمارستان‌ها برای بیماری کرونا رو به کاهش است، افزود: در تماس‌ها و صحبت‌‌هایی که به تازگی با برخی رهبران دنیا داشتم، سؤال‌شان از ما این بود که “آیا شما تخت و کادر پرستاری به اندازه کافی دارید؟”؛ در این شرایط اینها مهم است، این شرایط را ما در کشور داریم.

رئیس‌جمهور تصریح کرد: بخش اعظم تخت‌های بیمارستانی که برای کرونا اختصاص داده‌ایم، خالی است، امید ما بسیار زیاد است؛ از آغاز امسال از چند هفته پیش افتتاح‌‌هایی داشته‌ایم و برای ما مهم است در این شرایط کرونا اشتغال، نشاط و سلامت مردم حفظ شود؛ امیدواریم به عید فطر که می‌رسیم روحیه مردم و شرایط کشور بهتر باشد.

همچنین مطالعه کنید:

رویکرد دولت سیزدهم توسعه بخش تعاون است/ تحقق شعار سال با رونق تعاونی‌ها

به گزارش کسب و کار نیوز ، «حامد ویس کرمی»، معاون امور تعاون وزارت تعاون، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.