صفحه اصلی / اصناف / هم سویى اصناف با فناورى هاى نوین
هم سویى اصناف با فناورى هاى نوین

على توسطى، رييس اتحاديه ماشين آلات صنعتى، كشاورزى و ساختمانى تهران در گفت و گو با کسب و کار مطرح کرد:

هم سویى اصناف با فناورى هاى نوین

کسب و کار نیوز- رييس اتحاديه ماشين آلات صنعتى، كشاورزى و ساختمانى تهران در رابطه با تاثیر اینترنت بر امور گفت: با استناد به پژوهش ها و يافته هاى باستانى و تاريخى، زندگى "نوع بشر" همواره با انواع تغييرات همراه بوده است، اما در بيست سال اخير و دسترسى عموم مردم به "اينترنت" و فراگير شدن تلفن هاى همراه هوشمند، سرعت تغييرات بويژه در حوزه گردش اطلاعات با تمام ادوار طول تاريخ، قابل مقايسه نيست.

به گزارش کسب و کار نیوز، على توسطى افزود: طبیعتا ماهیت و نوع فعالیت سنّتى بخش عمده اى از اصناف و بخش هاى مختلف اقتصادى در جهان و ایران با پیدایش و فعال شدن انواع سایت ها ، اپلیکیشن ها ، شبکه هاى اجتماعى ،تبلیغات دیجیتال ، بازار یابى هاى الکترونیک و… با تهدید مواجه گردیده است. بدون تردید راهکار و چاره ى ناچار “اصناف” پذیرش تغییرات و هم سویى با فناورى هاى نوین است.
اگر فعالان صنفى باور داشته باشند که با سبک و سیاق و شیوه هاى کسب و کار سالیان گذشته، ناخواسته و به سرعت از گردونه رقابت و بازار خارج خواهند شد، هرچه زودتر با استفاده از تجربیات کارى بسیار ارزشمند خود و با بکارگیرى “متخصصان جوان “این تهدید را به یک فرصت تبدیل خواهند کرد. شیوع ویررس کرونا و تعطیلى واحد هاى صنفى یک هشدار جدّى براى بازار و اصناف بود.
در دوران کرونا و پسا کرونا مشتریان تمایل به حضور در بازارها و فروشگاه ها را کمتر خواهند داشت و اقبال عمومى با خرید و فروش مجازى خواهد بود. اما نکته پر اهمیت براى فعالان صنوف براى حضور در دنیاى مجازى، مشارکت و همکارى با متخصصان حرفه اى ، متعهد و با اصالت است.

همچنین مطالعه کنید:

آیت الله رئیسی: تولید شرط داشتن اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها است

به گزارش کسب و کار نیوز ، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنیه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.