صفحه اصلی / سرخط خبرها / گروه سایپا الگوی موفق اشتغال و کارآفرینی در کشور است
گروه سایپا الگوی موفق اشتغال و کارآفرینی در کشور است

رئيس كميته امداد امام خميني (ره) در آیین بازگشایی شركت سايپاگام:

گروه سایپا الگوی موفق اشتغال و کارآفرینی در کشور است

کسب و کار نیوز - رئيس كميته امداد امام خميني(ره) گفت: گروه خودروسازي سايپا با جذب نیرو و استفاده از ظرفيت مددجويان كميته امداد و ساير نهادهاي حمايتي، الگويي موفق و برگزيده را براي همه شركت‌هاي كشور ترسيم كرده است.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از سایپانیوز، سیدمرتضی بختیاری در مراسم راه‌اندازی مجدد و بازگشایی شرکت سایپاگام افزود: گروه خودروسازی سایپا یکی از تولیدکنندگان پویا، زنده و موفق در سطح کشور محسوب می‌شود که با استفاده از ظرفیت‌های موجود در داخل، رونق تولید را محقق کرده است.

وی تصریح کرد: ابتکار مدیریت گروه خودروسازی سایپا در استخدام و اشتغال‌زایی برای مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) و سایر نهادهای حمایتی کشور، اقدامی ارزشمند و قابل تقدیر است.

به گفته بختیاری مددجویانی که به استخدام شرکت سایپاگام درآمده‌اند، با کسب آموزش و تخصص لازم در این مجموعه، از نظر بهره‌مندی از حقوق و مزایا، خدمات بیمه درمانی و تکمیلی و سایر مزایای شغلی در شرایط برابر با دیگران هستند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: بسیاری از نیروهای انسانی تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی تحصیلات و مهارت‌های فنی بالایی دارند و مدیریت گروه خودروسازی سایپا با شناخت این موضوع و در راستای عمل به مسئولیت اجتماعی خود، نسبت به این حرکت خداپسندانه اقدام کرده است.

بختیاری تاکید کرد: سایپا با به‌کارگیری این نیروهای انسانی جوان و توانمند، ضمن توسعه اشتغال کشور، بهترین روش را برای جهش تولید برگزیده است.

سیدجواد سلیمانی مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا نیز در این مراسم گفت: یکی از مسئولیت‌های اجتماعی مهم سایپا، برداشتن گام‌های اساسی در زمینه اشتغال‌زایی و توسعه تولید در کشور است که بازگشایی مجدد شرکت سایپاگام با تکیه بر نیروی انسانی متشکل از مددجویان کمیته امداد و بهزیستی از جمله این اقدامات است.

وی افزود: فعالیت سایپاگام که در گذشته متوقف شده بود، امروز از سر گرفته شده و در آینده با همکاری کمیته امداد امام خمینی(ره)، سازمان بهزیستی و سایر نهادهای حمایتی در زمینه تأمین نیروی انسانی توانمند، میزان اشتغال‌زایی و تولید آن افزایش خواهد یافت.

گفتنی است از ۲۵۰ نفر نیروی انسانی شاغل در شرکت سایپاگام، ۱۵۲ نفر از مددجویان تحت پوشش کمیته امداد، سازمان بهزیستی و سایر نهادهای حمایتی هستند که روزانه ۳۰۰ ست کامل دسته‌سیم خودرو تولید می‌کنند.

براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در گروه سایپا قرار است ظرفیت تولید این شرکت تا پایان امسال به روزانه ۱۰۰۰ ست دسته سیم خودرو افزایش یابد که به موازات آن، نیروی انسانی شاغل در این شرکت نیز با همکاری کمیته امداد و بهزیستی به ۶۰۰ نفر افزایش خواهد یافت.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.