صفحه اصلی / اصناف / برنامه ریزی برای حضور اصناف در فضای آنلاین
برنامه ریزی برای حضور اصناف در فضای آنلاین

رسول شجری، رئیس اتحادیه کفاشان دست‌دوز تهران در گفت و گو با کسب و کار مطرح کرد:

برنامه ریزی برای حضور اصناف در فضای آنلاین

کسب و کار نیوز - رئیس اتحادیه کفاشان دست‌دوز تهران در رابطه با تاثیرگذاری بحران کرونا بر اصناف گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا، خرید و فروش در بازار کفش به صفر رسیده است.

به گزارش کسب و کار نیوز، رسول شجری اظهار با ابراز امیدواری در خصوص اختصاص بسته‌های حمایتی به کاسبان، اظهار کرد: امیدواریم که این وعده‌ها هر چه زودتر عملیاتی شود و در حد حرف باقی نماند. شجری تصریح کرد: هم اکنون وضعیت بازار بحرانی است چرا که کاسبان شرایط مناسبی برای خرید ندارند. شجری اظهار داشت: امیدواریم بتوانیم این صنف را همسو با تکنولوژی‌های روز دنیا به روز کنیم.

رسول شجری گفت: ۱۲۰ هزار نفر در صنعت کفش کار می کنند. بسیاری از مشکلات مالی ما را ماه اسفند حل می‌کرد، اما کرونا نگذاشت این اتفاق در پایان سال ۹۸ بیفتد. از دولت میخواهیم حقوق بیکاری کارگران ما را فوری بدهد و بخشودگی مالیاتی اصناف را در دستور کار خود قرار دهد. رسول شجری گفت: کارگران و فعالان صنعت کفش تا دیروز که کرونا نبود و کار می کردند، برای امرار معاشان مشکل داشتند، بنابراین در حال حاضر اوضاع بدتر شده است. از دولت میخواهیم در این شرایط سخت کمکمان کند.

رئیس اتحادیه کفاشان دست‌دوز تهران در رابطه با نقش کسب و کارهای آنلاین در بحران کرونا نیز اظهار داشت: کسب و کارهای اینترنتی امروز یکی از ضروریات است و اعتقاد داریم باید در آن حضور فعال پیدا کنیم. اما این حضور مستلزم برنامه ریزی و زمینه سازی دقیق است تا کسب و کارها آمادگی لازم را برای حضور در فضای آنلاین پیدا کنند.

همچنین مطالعه کنید:

وزیر ارتباطات: ۱۴۰۳، سال طلایی برای پروژه فیبرنوری است

به گزارش کسب و کار نیوز ، نخستین جلسه بررسی پروژه فیبر نوری منازل و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.