صفحه اصلی / اصناف / خدمات رسانی شبانه روزی کسب و کارهای آنلاین
خدمات رسانی شبانه روزی کسب و کارهای آنلاین

مصطفی معروف خانی، رئیس اتحادیه صنف فروشندگان محصولات گوشتی تهران در گفت و گو با کسب و کار مطرح کرد:

خدمات رسانی شبانه روزی کسب و کارهای آنلاین

کسب و کار نیوز- رئیس اتحادیه صنف فروشندگان محصولات گوشتی تهران در رابطه با نقش کسب و کارهای آنلاین در بحران کرونا گفت: با شیوع بیماری کرونا و خانه نشینی اجباری مردم مشاهده کردیم که ظرفیت کسب و کارهای آنلاین چقدر می تواند در تامین نیازهای مردم نقش داشته باشند. مصطفی معروف خانی افزود: امیدواریم با توسعه کسب و کارهای آنلاین تمام اتحادیه ها از شکل گیری آنها منتفع شوند و توسعه فعالیت آنها را به دنبال داشته باشد. فروش اینترنتی مزایای مهمی دارد که بحران کرونا توانست این مزایا را هر چه بیشتر آشکار کند.

به گزارش کسب و کار نیوز، وی ادامه داد: این مدل از کسب و کارها همیشه در دسترس هستند و برعکس کسب و کارهای سنتی که باید ۱۲ شب به بعد تعطیل شوند می توان شبانه روزی از خدمات آنها بهره برد و همواره برای تامین نیازهای مردم در دسترس هستند. معروف خانی بر ضرورت توسعه کسب و کارهای آنلاین تاکید کرده و اظهار داشت: افزایش رقابت، حق انتخاب و تنوع محصولات از مهم ترین مزایای این کسب و کارها هستند که با مشارکت اتحادیه ها می توان کسب و کارهای سنتی را نیز به این سمت گرایش داد.

رئیس اتحادیه صنف فروشندگان محصولات گوشتی هم چنین در خصوص مقابله با ویروس کرونا گفت: حفظ رعایت بهداشت امری واجب و اجتناب ناپذیر است، مردم با رعایت اصول اولیه و واجب، از شیوع هر نوع ویروس و میکروب می توانند جلوگیری کنند.

معروف خانی اضافه کرد: اکثر اعضای صنف محصولات گوشتی دارای یک تخته وایت برد هستند که در واحد صنفی نصب است و افراد می توانند محصولات را انتخاب و سفارش بدهند تا بدون ورود به واحد صنفی آن محصول را از متصدی دریافت کنند، این عامل باعث می شود که تردد در واحد صنف بسیار کم شده و مانع از انتقال ویروس از ناقلین به سایرین شود و یا اینکه با تماس با واحد صنف می توانند سفارشات خود را در صورت امکان سرویس پیک در آن واحد مورد نظر بصورت تلفنی دریافت نمایند، رعایت این اصول کمک شایانی در سطح کشور خواهد کرد تا از شیوع این ویروس جلوگیری کنیم.

 

همچنین مطالعه کنید:

جواز کسب کاغذی برچیده می‌شود/ لزوم تبدیل به شناسه یکتا

به گزارش کسب و کار نیوز، امیر سیاح در هشتاد و یکمین جلسه هیات مقررات …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.