صفحه اصلی / اصناف / همراهی اصناف با کسب و کارهای آنلاین
همراهی اصناف با کسب و کارهای آنلاین

اسدالله کارگر، رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی در گفت و گو با کسب و کار مطرح کرد:

همراهی اصناف با کسب و کارهای آنلاین

کسب و کار نیوز- رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی در رابطه با بحران کرونا و آسیب آن به کسب و کارها و اصناف گفت: به هر حال کسب و کارها و بسیاری از اصناف از این بحران آسیب های فراوان و جدی دیده اند که باید با همراهی و حمایت از آنها خسارات را جبران کرد.

به گزارش کسب و کار نیوز، اسدالله کارگر افزود: در اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی تهران به علت باز بودن مراکز فروش سبزی و میوه خسارت کمتری به آنها وارد شد ولی به معنی آن نیست که هیچ ضرری متوجه اعضای اتحادیه ما نشده است. به عبارتی این خسارت در صنف میوه و سبزی حاد نبوده ولی تاثیرگذار بوده است.

کارگر اظهار داشت: در تمام تعطیلات مراکز فروش میوه و سبزی به خدمت رسانی به مردم ادامه داده اند و تا به امروز ارایه این خدمات ادامه دارد. اعضای اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی در خط مقدم بحران کرونا قرار گرفتند و با اینکه خواهان تعطیلی به دلیل بیماری کرونا بوده اند با رایزنی هایی که اتحادیه با آنها داشت خدمت رسانی را ادامه دادند.

رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی هم چنین به ضرورت فعالیت کسب و کارهای آنلاین اشاره کرده و گفت: معتقد هستیم که راه اندازی کسب و کارهای آنلاین کمک بسیاری به اصناف خواهد کرد و در این بحران نیز در ایام تعطیلات مردم به صورت تلفنی و اینترنتی میوه و سبزی مورد نیاز خود را تهیه کردند. در این زمینه اتحادیه تاکید بسیاری بر توسعه کسب و کارهای آنلاین داشته و اصناف با همراهی این کسب و کارها می توانند نقش خود را در اقتصاد کشور گسترش دهند.

کارگر خاطرنشان کرد: در بازدیدی که از سطح شهر تهران در ایام بحران کرونا داشته ام شاهد بودیم که ۷۰ درصد اعضای ما به صورت آنلاین فروش و خدمات رسانی داشتند و تاکید ما هم بر کاهش تجمعات و افزایش فروش اینترنتی بوده است. همچنین اعضای اتحادیه با ارایه خدمات ارسال رایگان مردم را به خرید اینترنتی و تلفنی تشویق کرده اند. اسدالله کارگر گفت: «کسبینو» نیز به عنوان سامانه ای سامانه ای جدید و منحصر به فرد می تواند حضور اصناف را در اقتصاد پررنگ تر کند و پیشنهاد اتحادیه نیز این است که کسب و کارها به این مدل سامانه ها و اپلیکیشن ها بپیوندند و آنها را همراهی کنند.

 

 

همچنین مطالعه کنید:

صادرات نفت ایران به بالاترین رکورد ۶ ساله صعود کرد

به گزارش کسب و کار نیوز ، روزنامه فایننشیال تایمز با استناد به گزارش شرکت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.