صفحه اصلی / اسلایدر / گزارشی از دیوان محاسبات حاکی از تردید یا اشتباه در گزارش تفریغ بودجه ۹۷ واصل نشده است
گزارشی از دیوان محاسبات حاکی از تردید یا اشتباه در گزارش تفریغ بودجه ۹۷ واصل نشده است

آیت الله رییسی در جلسه شورای عالی قوه قضاییه:

گزارشی از دیوان محاسبات حاکی از تردید یا اشتباه در گزارش تفریغ بودجه ۹۷ واصل نشده است

کسب و کار نیوز - رییس قوه قضاییه گفت: هیچ گزارشی تا امروز از دیوان محاسبات که حاکی از تردید یا اشتباه در گزارش تفریغ بودجه سال ۹۷ باشد واصل نشده بلکه بر اتقان گزارش تاکید هم شده است.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا، آیت‌الله رییسی در جلسه شورای عالی قوه قضاییه گفت: کاهش جرائم در ماه مبارک رمضان یک الگوی قابل توجه و نسخه‌ پیشگیری فرهنگی مبتنی بر ارتقاء اخلاق و فرهنگ است.

رییس قوه قضاییه در ادامه خطاب به مقامات قضایی اظهار کرد: به هیاهوها و حاشیه سازی‌های سیاسی و اظهارات نامناسب این روزها توجه نکنید و از مسیرعدل و انصاف خارج نشوید.

وی افزود: هیچ گزارشی تا امروز از دیوان محاسبات که حاکی از تردید یا اشتباه در گزارش تفریغ بودجه سال ۹۷ باشد واصل نشده بلکه بر اتقان گزارش تاکید هم شده است.

آیت الله رییسی با بیان اینکه نظارت و شفافیت دو رکن اساسی در حکمرانی خوب است؛ تاکید کرد: دستگاه‌ها باید از نظارت استقبال کنند چون مساله بیت‌المال است، دستگاه‌های اداری به روشن شدن موضوع کمک کنند.

وی خاطرنشان کرد: در موضوع حفظ و صیانت از مراتع و اراضی ملی، دادستان‌ها با وحدت رویه ابلاغی از سوی دادستانی کل از تضییع این حق عامه جلوگیری کنند.

رییس قوه قضاییه بیان کرد: پرونده‌های متعدد ارزی در دادسرای تهران محرمانه نیست؛ باید نتایج رسیدگی‌ها به اطلاع مردم برسد.

آیت الله رییسی در بخش دیگری از سخنانش اضافه کرد: پرتاب ماهواره توسط سپاه پاسداران، یکی از جلوه‌های جهش تولید در حوزه علم و فناوری بود.

همچنین دادستان گزارشی در جلسه شورای عالی قوه قضائیه ارائه کرد.

دادستان تهران گفت: تاکنون درخصوص تخلفات ارزی علاوه بر دریافت کنندگان متخلف ارزی حدود ۲۵ نفر از کارکنان بانک مرکزی تاسطح مدیرکل و تعدادی از افراد متخلف در بانکهای عامل تحت تعقیب قرار گرفته‎اند، کارگروهی متشکل از دیوان محاسبات و بانک مرکزی و گمرک و وزارت صمت و ضابطین زیرنظر بازپرس ویژه پرونده جهت رسیدگی کارشناسانه به ابعاد مختلف گزارش دیوان محاسبات تشکیل شده است.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.