صفحه اصلی / اصناف / قیمت محصولات سلولزی فعلا افزایش نمی‌یابد
قیمت محصولات سلولزی فعلا افزایش نمی‌یابد

قیمت محصولات سلولزی فعلا افزایش نمی‌یابد

کسب و کار نیوز- رئیس هیئت مدیره انجمن صنایع سلولزی بهداشتی ایران اعلام کرد که تحت شرایط کنونی و در صورتی که تغییر خاصی در متغیرهای اقتصادی اتفاق نیافتد قیمت محصولات سلولزی فعلا افزایشی نخواهد داشت.

به گزارش کسب و کار نیوز، نیما بصیری طهرانی با بیان اینکه قیمت محصولات سلولزی از سال گذشته تاکنون تغییری نداشته، پیرو توافقات تولیدکنندگان با سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان تحت شرایط کنونی به هیچ عنوان افزایش نخواهد یافت. البته تاکید می‌کنم که ثبات قیمت در شرایط کنونی است و برای مثال اگر نرخ ارز افزایش یابد شرایط تغییر می‌کند. به گفته وی در پی شیوع ویروس کرونا سرانه مصرف محصولات سلولزی در کشور حدودا ۴۰ درصد افزایش داشته است. الته این رقم حدودی است و عدد دقیق در این زمینه هنوز در دسترس نیست.

رئیس هیئت مدیره انجمن صنایع سلولزی بهداشتی ایران همچنین با بیان اینکه مشکلی در زمینه تامین بازار وجود ندارد، تصریح کرد: با توجه به اینکه واحدهای تولیدی محصولات سلولزی در شرایط عادی هم باید از ماسک و دستکش استفاده کنند برای تهیه اقلام بهداشتی مورد نیاز کارگران از موجودی‌های انبارها استفاده شده و مقداری هم تهیه شده است. بنابراین کسری‌هایی وجود داشته، اما بیشتر نیازمان برطرف شده است. اخیرا  قاسمعلی حسنی، دبیرکل اتحادیه بنکداران مواد غذایی گفته بود که قیمت محصولات سلولزی ۱۰ درصد افزایش یافته است که این موضوع از سوی انجمن صنایع سلولزی بهداشتی ایران تکذیب شد.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.