صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / مسئولان سایپا معرفت گذاشتند و با ما قرارداد نبستند!
مسئولان سایپا معرفت گذاشتند و با ما قرارداد نبستند!

امید خالدی:

مسئولان سایپا معرفت گذاشتند و با ما قرارداد نبستند!

کسب و کار نیوز:مدافع سابق سایپا گفت: من با لب پاره، سر شکسته و در هر شرایطی برای این تیم بازی کردم اما آن‌ها مرا کنار گذاشتند و دیگر با من تماس نگرفتند.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, امید خالدی درباره آخرین وضعیت مصدومیتش اظهار کرد: خدا را شکر شرایطم خیلی بهتر شده است. وضعیت پایم به طور کامل خوب شده است و دو ماه است تمرینات خودم را شروع کردم. تمرینات انفرادی سخت است و جای تمرین گروهی را نمی‌گیرد اما بدنم خیلی شرایط خوبی دارد و به فرم اصلی خودم نزدیک شده‌ام. ماجرای کرونا کمی به نفع ما شده اما سلامتی همه مهم‌ترین اتفاق است.

او درباره انتخاب تیم آینده‌اش گفت: از چند تیم پیشنهاد دارم اما آن‌ها می‌خواهند وضعیت بدنی مرا ببینند. منتظرم لیگ شروع شود و در تمرینات این تیم‌ها شرکت کنم تا ببینیم در ادامه چه پیش می‌آید.

مدافع سابق سایپا در واکنش به جدایی‌اش از این تیم عنوان کرد: باید بگویم مسئولان سایپا خیلی معرفت گذاشتند که با من قرارداد نبستند. قبل از این که آقای دایی از تیم برود سفارش کرده بود قرارداد من و محمد سلطانی تمدید شود اما نمی‌دانم چه شد که دیگر از مسئولان سایپا خبری نشد و حتی فقط نصف هزینه عمل من را دادند. من با لب پاره، سر شکسته و در هر شرایطی برای این تیم بازی کردم اما آن‌ها مرا کنار گذاشتند و دیگر با من تماس نگرفتند. با مربی جدید آقای صادقی دو سال هم تیمی بودم و یک سال هم مربی من بوده و نمی‌دانم در نهایت چه شد.

او در پایان اضافه کرد: شاید به من اعتقاد نداشت اما من هم چیزی برای سایپا کم نذاشتم. در نهایت درصدی از قراردادم را بخشیدم و از این تیم رفتم.

همچنین مطالعه کنید:

آیت الله رئیسی: تولید شرط داشتن اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها است

به گزارش کسب و کار نیوز ، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنیه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.