صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / تلاش خواهم کرد فوتبال هفت نفره دوباره پارالمپیکی شود
تلاش خواهم کرد فوتبال هفت نفره دوباره پارالمپیکی شود

بیژن ذوالفقار نسب:

تلاش خواهم کرد فوتبال هفت نفره دوباره پارالمپیکی شود

کسب و کار نیوز:سرپرست انجمن فوتبال هفت نفره گفت: تمام توانمندی خود را بکار خواهم بست تا فوتبال هفت نفره دوباره پارالمپیکی شود.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, بیژن ذوالفقار نسب با بیان این که شناخت کافی نسبت به فوتبال هفت نفره دارم، اظهار کرد: در پارالمپیک لندن و ریو مسوول فنی تیم فوتبال هفت نفره بودم و تقریبا مدت ۱۰ سال با این تیم همکاری داشتم، بنابراین نسبت به این تیم بیگانه نیستم و تجربه کافی نسبت به عملکرد بازیکنان دارم.

وی گفت: زمانی که اسبقیان با من درباره همکاری با تیم فوتبال هفت نفره صحبت کرد بدون هیچ قید و شرطی پذیرفتم و تا جایی که بتوانم از تجربیات خود برای رشد و پیشرفت این تیم استفاده خواهم کرد تا در رقابتهای بین‌المللی به نتایج خوبی دست پیدا کنند.

سرپرست انجمن فوتبال هفت نفره پیرامون این پرسش که برای حضور دوباره این تیم در بازیهای پارالمپیک چه برنامه‌ای خواهید داشت، خاطرنشان کرد: سعی بر این است که با همکاری فدراسیون جانبازان و معلولان و کمیته ملی پارالمپیک رایزنیهای لازم را در این زمینه انجام دهیم تا شرایط حضور فوتبال هفت نفره را در پارالمپیک فراهم کنیم. به هر صورت تمام توانمندی خود را بکار خواهم بست تا این تیم دوباره پارالمپیکی شود.

ذوالفقار نسبت همچنین در خصوص تغییرات در کادر فنی گفت: با توجه به شناخت کافی که نسبت به این تیم دارم سعی خواهم کرد با همکاری فدراسیون در این خصوص تصمیم نهایی گرفته شود تا بعد از این که شرایط از نظر ویروس کرونا به حالت عادی برگشت زودتر اردوهای خود را برپا کنیم.

وی در پایان اظهار کرد: یکی از ماموریت‌های اصلی من در فوتبال هفت نفره این است که با شناسایی بازیکنان مستعد در استانها، شهرستانها و تشکیل تیم ملی قوی دوباره این تیم را در جهان مطرح و برای حضور دوباره آن در پارالمپیک تلاش کنم. بدون شک در آینده خبرهای خوبی را از این تیم خواهید شنید.

همچنین مطالعه کنید:

آیت الله رئیسی: تولید شرط داشتن اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها است

به گزارش کسب و کار نیوز ، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنیه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.