صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / بزرگ‌ترین حسرت و پشیمانی کاسانو
بزرگ‌ترین حسرت و پشیمانی کاسانو

بزرگ‌ترین حسرت و پشیمانی کاسانو

کسب و کار نیوز:مهاجم پیشین رئال مادرید از این که نتوانست از فرصت بزرگی که در اختیار او گذاشته شده بود استفاده کند احساس پشیمانی و حسرت عمیقی دارد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, آنتونیو کاسانو از نظر فنی بازیکن بسیار خوبی بود اما همواره حاشیه‌سازی و جنجال در نزدیکی این بازیکن بود و همین باعث شد تا نتواند آن‌چنان که بایسته و شایسته است بدرخشد و افتخارات به دست آورد.

یکی از فرصت‌های بزرگی که کاسانو به راحتی از دست داد و الان حسرت آن را می خورد بازی در رئال مادرید بود که او نتوانست با حاشیه‌سازی‌های زیاد خود از این فرصت بهره گیرد.

کاسانو گفت: پشیمانی بزرگ من استفاده نکردن از حضورم در رئال مادرید بود. من زمانی که ۲۳ سال سن داشتم فرصت حضور در رئال مادرید، بزرگ ترین تیم تاریخ را به دست آوردم. در آن تیم با بازیکنان بزرگی مثل زیدان، رونالدو برزیلی و فیگو و چندین بازیکن بزرگ دیگر هم‌بازی شدم.

او ادامه داد: من در رئال زوج روبینیو شدم و حتی به جای فیگو هم به میدان رفتم و این نشان می‌دهد که در چه تیم بزرگی بازی می‌کردم اما حاشیه‌های زیادی داشتم و همین باعث شد تا این فرصت بزرگ را از دست دهم.

کاسانو در ۶ ماه نخست حضورش در رئال در ۱۷ بازی به میدان رفت. او در نخستین حضورش با پیراهن رئال در جام حذفی برابر رئال بتیس گلزنی کرد. این مهاجم ایتالیایی در فصل دوم حضورش در رئال مادرید جایگاهش را به خاطر اختلاف با کاپلو از دست داد.

او گفت: من در فصل دوم به خاطر فشار زیاد تمرینات بسیار وزن کم کردم. در سه بازی توانستم دو گل به ثمر برسانم اما به یک‌باره نیمکت نشین شدم. در آن زمان عقل نداشتم و با کاپلو درگیر شدم و همه می‌دانند که بی‌احترامی کردن به این مربی یعنی از دست دادن جایگاه. کاپلو یک فرصت دیگر به من داد اما مسوولیتی از خود نشان ندادم و همین زمینه جدایی‌ام شد.

کاسانو در فصل ۲۰۰۶-۲۰۰۵ از رم به رئال مادرید پیوست اما بعد از یک فصل و نیم از این تیم جدا شد و در تابستان ۲۰۰۷ به سامپدوریا پیوست.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.