صفحه اصلی / استان ها / آذربایجان شرقی / آغاز توزیع گوشت تنظیم بازار ماه رمضان در آذربایجان شرقی
آغاز توزیع گوشت تنظیم بازار ماه رمضان در آذربایجان شرقی

آغاز توزیع گوشت تنظیم بازار ماه رمضان در آذربایجان شرقی

کسب و کار نیوز:مدیرکل شرکت پشتیبانی امور دام استان آذربایجان شرقی گفت: توزیع و فروش گوشت قرمز و مرغ تنظیم بازار ویژه ماه مبارک رمضان، در سطح این استان آغاز شده است.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, کریم صدیقیان اظهار کرد: ۷۲۶ تن گوشت قرمز و ۱۲۱۱ تن گوشت مرغ منجمد، سهمیه اختصاص یافته به استان آذربایجان شرقی است.

وی بیان کرد: ذخایر مواد پروتئینی در استان مطلوب است و از این بابت در تأمین گوشت مرغ و گوشت قرمز منجمد مشکل خاصی وجود ندارد.

مدیرکل پشتیبانی امور دام استان ادامه داد: با تدابیر اتخاذشده هیچ کمبود و افزایش قیمتی در ماه مبارک رمضان نداریم و هرچقدر بازار نیاز به گوشت قرمز و مرغ منجمد داشته باشد، از طریق شرکت پشتیبانی امور دام استان تأمین خواهد شد.

وی اضافه کرد: قیمت فروش شرکت پشتیبانی امور دام به شرکت‌های مباشر و فروشگاه‌های توزیع‌کننده برای گوشت قرمز و مرغ منجمد به ترتیب ۳۸ هزار تومان و ۱۱ هزار و ۶۰۰ تومان و حداکثر قیمت فروش برای خانوارهای مصرف‌کننده به ترتیب ۴۰ هزار تومان و ۱۲ هزار تومان به ازای هر کیلوگرم است.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان، مدیرکل پشتیبانی امور دام استان گفت: بر اساس مصوبات کارگروه تنظیم بازار استان، این اقلام در فروشگاه‌های زنجیره‌ای، غرفه‌های سازمان میدان‌ها و تره‌بار، تعاونی‌های مصرف و توزیعی و شبکه‌های توزیع منتخب صنفی توزیع می‌شود.

همچنین مطالعه کنید:

کاهش بسیار جزئی نرخ بهره بین بانکی در هفته اول اردیبهشت

به گزارش کسب و کار نیوز ، در هفته منتهی به ۵ اردیبهشت ماه نرخ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.