صفحه اصلی / اصناف / برندها / Xiaomi برند معرفی پاوربانک 
Xiaomi برند معرفی پاوربانک 

Xiaomi برند معرفی پاوربانک 

شیائومی از جمله شرکت های موفق در زمینه ساخت گوشی های هوشمند می باشد که فعالیت خود را از سال ۲۰۱۰ آغاز کرده است. اما این شرکت تنها به ساخت گوشی های هوشمند بسنده نکرده است و در کنار آن در زمینه ساخت محصولاتی هم چون پاور بانک، دستنبند سلامت و محصولات دیگری هم چون ربات های جاروبرقی، کفش های ورزشی هوشمند و غیره نیز پیش قدم بوده و توانسته است در میان سایر رقبا پیشینه خوبی از خود بر جای گذارد. این شرکت در سال ۲۰۱۱ اولین مدل گوشی هوشمند خود را به بازار عرضه کرد و رفته رفته بازار محصولات خود را در سرتا سر دنیا گسترش داد. این شرکت با فعالیت موفقیت آمیز خود توانست در سال ۲۰۱۵ رکورد پرفروش ترین گوشی را در عرض ۲۴ ساعت به نام خود ثبت کند.

یکی از محبوب ترین محصولات این شرکت دستبندهای سلامت می باشد. این دستبندها در سال ۲۰۱۴ رونمایی شد. دستبندهای هوشمند شیائومی دارای یک صفحه نمایشگر و بند سیلیکونی می باشد.

این دستنبدها از قابلیت های مختلفی برخوردار می باشد. دستبندهای سلامت شیائومی از طریق بلوتوث به تلفن های همراه هوشمند متصل شده و قابلیت های متفاوتی را در اختیار کاربرد قرار می دهد. برای مثال این دستبندها می توانند تماس های ورودی و پیام ها را بر روی صفحه نمایشگر خود نشان دهند که این عملکرد شبیه به عملکرد ساعت های هوشمند می باشد.

از دیگر قابلیت های این دستبندها می توان به ثبت تعداد قدم ها، مسافت طی شده، میزان کالری سوخته شده و حتی میزان خواب در طول شبانه روز اشاره کرد. این دستبندها قابلیت این را دارند که زمان به خواب رفتن شما را تشخیص داده و به شما نشان دهند که چند ساعت خواب عمیق و چه میزان خواب سبک بوده است.

یکی دیگر از ویژگی های این گونه دستبندها، نشان دادن ضربان قلب می باشد که می تواند گزینه ای مناسب برای ورزشکاران و افراد عادی تلقی شود. یکی دیگر از قابلیت های این گونه دستبندها، هشدار میزان نشستن می باشد. عملکرد این دستبند به گونه ای است که در صورتی که در روز بیش از حد بی حرکت بوده باشید، به شما هشدار می دهد. این ویژگی برای افرادی که در طول روز زیاد پشت میز می نشینند، بسیار مفید می باشد.

دستبندهای هوشمند شیائومی شارژی هستند و با هر بار شارژ می توانید به مدت ۲۰ روز از آن ها استفاده نمایید. با توجه به آن چه که گفته شد، کارایی این دستبندها با توجه به قیمت مناسب آن ها بسیار خوب می باشد و می تواند گزینه ای مناسب برای انتخاب باشد.

یکی دیگر از محصولات این شرکت که مانند موبایل شیائومی طرفداران زیادی دارد، پاوربانک های شیائومی می باشند. همان طور که می دانید پاور بانک یک شارژ همراه است که می تواند تا چند ساعت تلفن همراه را شارژ کند. این دستگاه امروزه به وسیله ای ضروری برای افراد تبدیل شده است. در این راستا شرکت شیائومی مدل های مختلفی از این محصول را به بازار عرضه کرده است که هریک از ویژگی های خاص خود برخوردار هستند و این امکان را برا افراد فراهم می کند که با توجه به نیاز خود نمونه ای مناسب  از این دستگاه را خریداری و مورد استفاده قرار دهند.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.