صفحه اصلی / اصناف / کمبودی در بازار شکر نداریم
کمبودی در بازار شکر نداریم

نگران کاهش تقاضا هستیم

کمبودی در بازار شکر نداریم

کسب و کار نیوز- دبیر انجمن صنفی کارخانجات قند و شکر با بیان اینکه کمبودی در تامین شکر وجود ندارد،گفت: مهمترین مساله در حال حاضر کاهش تقاضا است.

به گزارش کسب و کار نیوز، بهمن دانایی، دبیر انجمن صنفی کارخانجات قند و شکر درباره مباحث مطرح شده مبنی بر کمبود شکر، اظهارداشت: فعلاً مشکلی در این زمینه وجود ندارد.وی اضافه کرد: در حال حاضر واردات شکر نیز شروع شده و کشتی‌ها یکی بعد از دیگری به کشور می‌رسند بنابراین جای نگرانی نیست.این فعال بخش خصوصی با بیان اینکه اکثر صنایع بزرگ نیز به اندازه کافی شکر در انبارهای خود دارند، گفت: تقریباً تمام مصرف‌کنندگان کوچک شکر از جمله قنادی‌ها، تولیدکنندگان آبمیوه و… در هفته‌های اخیر به دلیل شیوع کرونا تعطیل بوده و مصرفی در این زمینه نداشتند. دانایی ادامه داد: بیشتر تولیدات حوزه شیرینی و شکلات هم بخاطر شرایط قرنطینه مردم و عدم امکان دید و بازدید نوروزی در انبارها و روی دست تولیدکنندگان مانده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به واردات شکر افزود: در حال حاضر سه کشتی با وزن حدود ۹۴ هزارتن وارد کشور شده و در حال ترخیص هستند ضمن اینکه حدود چهار کشتی دیگر هم در هندوستان مشغول بارگیری هستند که تا دهه دوم اردیبهشت ماه وارد کشور خواهند شد. حدود ۴۰۰ هزارتن نیز منتظر تخصیص ارز است. دانایی تصریح کرد: در حال حاضر مهمترین مساله کاهش تقاضا به دلیل شیوع کرونا است.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.