بانک دی امکان دریافت بلیط امنیتی را برای مشتریان خارج از کشور فراهم کرد.
به گزارش روابط عمومی بانک دی، محمدعلی بخشیزاده، معان فناوری اطلاعات و بانکداری الکترونیک با اعلام این خبر افزود: پس از راه اندازی سرویس «بلیط امنیتی» در سامانههای اینترنت بانک، اینترنت بانک همراه و همراه بانک دی و ارسال کد امنیتی در هنگام تراکنشهای بانکی از طریق پیامک، امکان ارسال بلیط امنیتی از طریق ایمیل نیز صرفاً برای مشتریان خارج از کشور فراهم شد.
وی افزود: به منظور تأمین رفاه حال مشتریان خارج از کشور و افزایش ضریب امنیتی تراکنشهای سامانه های بانکداری الکترونیک، این دسته از مشتریان میتوانند با ارائه درخواست خود به شعبه به همراه مستندات مربوط به اقامت در خارج از کشور یا سفر به خارج از کشور با تشخیص و احراز هویت توسط رییس شعبه از سرویس دریافت بلیط امنیتی از طریق ایمیل استفاده کنند.
بخشی زاده همچنین با اشاره به فعال شدن امکان استفاده از دستگاه رمزساز (توکن) به جای بلیط امنیتی در سامانه اینترنت بانک گفت: امکان استفاده از دستگاه رمزساز (توکن) به جای بلیط امنیتی به طور خودکار برای تمامی مشتریانی که از توکن برای ورود به اینترنت بانک استفاده میکنند نیز فعال شده است که این دسته از مشتریان در هنگام انتقال وجه از طریق اینترنت بانک باید در قسمت «رمز یکبار مصرف»، رمزی که دستگاه رمزساز نمایش میدهد را وارد کنند که در این حالت بلیط امنیتی برای این دسته از مشتریان ارسال نمیشود.
وی افزود: این سرویس صرفاً ویژه سامانه اینترنت بانک است و در سامانههای اینترنت بانک همراه و همراه بانک در هنگام انتقال وجه همچنان بلیط امنیتی از طریق پیامک ارسال خواهد شد.