صفحه اصلی / اقتصادی / انرژی / خارک در وضع سفید قرار دارد
خارک در وضع سفید قرار دارد

با انجام اقدام‌های پیشگیرانه از شیوع کرونا

خارک در وضع سفید قرار دارد

کسب و کار نیوز:رئیس پایانه نفتی خارک از توزیع مستمر اقلام بهداشتی در بین کارکنان این پایانه خبر داد و گفت: با انجام اقدام‌های پیشگیرانه از شیوع ویروس کرونا از سوی مسئولان و اهالی جزیره خارک، وضعیت خارک در حالت سفید قرار دارد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از شانا, سیدمحمدجواد موسوی با تأکید بر رعایت اصول بهداشتی بر مبنای دستورعمل‌های ابلاغ شده از سوی وزارت نفت اظهار کرد: در اجرای دقیق این دستورعمل‌ها و توصیه‌های مکرر بهداشتی در مقابله با ویروس کووید ۱۹ و با تصمیم مدیریت شرایط اضطراری این منطقه، به‌صورت روزانه و با نظارت مستقیم کارشناسان اچ‌اس‌یی پایانه نفتی خارک در محیط مسکونی و صنعتی اقدام‌های گسترده‌ای در حال انجام است.

وی افزود: مناطق مسکونی ناحیه شهری و شرکتی خارک یک روز در میان از سوی اچ‌اس‌یی و ترابری پایانه نفتی خارک ضدعفونی و گندزدایی می‌شود و کارشناسان اچ‌اس‌یی به‌صورت روزانه با حضور در ادارات، دمای بدن کارکنان را کنترل و بر حفظ فاصله اجتماعی به‌عنوان عاملی مهم در جلوگیری از شیوع ویروس کرونا تأکید می‌کنند.

رئیس پایانه نفتی خارک تصریح کرد: به‌منظور پیشگیری و حفاظت از کارکنان و خانواده‌های آنان و همسو با مسئولیت‌های اجتماعی، اچ‌اس‌یی این پایانه در ادامه اقدام‌های قبلی، نسبت به تهیه ملزومات بهداشتی شامل ماسک، دستکش، محلول ضدعفونی دست و سطوح اقدام کرد که در میان خانواده‌های کارکنان ساکن و خوابگاه‌ها و مهمانسراها توزیع شد.

توزیع بسته‌های بهداشتی در جزیره خارک 

نادر پیرزاده، سرپرست مدیریت عملیات عمومی پایانه‌های نفتی ایران نیز گفت: در مرحله اول ۱۵۰۰ بسته بهداشتی شامل محلول ضدعفونی دست، ماسک و دستکش توسط کارکنان این شرکت در اختیار اهالی جزیره خارک قرار گرفت و در روزهای آینده مرحله دوم این طرح آغاز خواهد شد.

وی اظهار کرد: از زمان آغاز شیوع ویروس کرونا در کشور و به‌طور مستمر با همکاری و همراهی ستاد مردمی مبارزه با بیماری کرونا شست‌وشو و ضدعفونی کردن معابر شهری و شرکتی در جزیره خارک صورت می‌گیرد.

سرپرست مدیریت عملیات عمومی پایانه‌های نفتی ایران افزود:‌ با دستور مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران و همسو با مسئولیت‌های اجتماعی، مدیریت عملیات عمومی این شرکت طرح توزیع بسته‌های بهداشتی برای اهالی جزیره خارک را در دستور کار قرار داد.

همچنین مطالعه کنید:

رویکرد دولت سیزدهم توسعه بخش تعاون است/ تحقق شعار سال با رونق تعاونی‌ها

به گزارش کسب و کار نیوز ، «حامد ویس کرمی»، معاون امور تعاون وزارت تعاون، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.