صفحه اصلی / اصناف / اصناف / آرایشگران و سالن‌داران زنانه دلگرم به رئیس اتحادیه
آرایشگران و سالن‌داران زنانه دلگرم به رئیس اتحادیه

آرایشگران و سالن‌داران زنانه دلگرم به رئیس اتحادیه

کسب و کار نیوز - پیگیری‌ها و حرف‌های چند وقت گذشته رئیس اتحادیه آرایشگران زنانه تهران دلگرمی خاصی به این صنف داده است.

به گزارش کسب و کار نیوز، عابدی گفت بحران‌ها نباید ما را بحران زده کند. باید بحران‌ها را مدیریت کنیم تا صدمات را به حداقل برسانیم این دل‌گرمی صنفی می‌تواند از لحاظ روحی و اجرایی مشکلات چند هفته اخیر و به‌خصوص دوران کرونا را کمرنگ کند.
شاید جایگاه اتحادیه و مدیران آن در بیشتر اصناف کشور کمرنگ باشد. اما اتحادیه آرایشگران زنانه تهران از این قضیه مستثنی است. عابدی رئیس این اتحادیه در مقطع کنونی به‌درستی نشان داده که مشکلات حوزه بانوان را بخوبی میشناسد
دانستن تنها یک بخش کار است‌. بخش اصلی کار پیگیری مشکلات صنفی آرایشگران و سالن‌داران بوده که رئیس اتحادیه آرایشگران زنانه تهران از پس این کار به خوبی برآمده است.
پیگیری‌های عابدی به عنوان یک رئیس مسلط و حامی بانوان و بخصوص جوانان کارآفرین سبب شده در سختی‌های این روزهای اقتصاد کشور و به‌ویژه پایتخت، دلگرمی عجیبی میان مدیران سالن‌های زیبایی، آرایشگران و فعالان این صنف شکل گیرد.
مطمئناً اطلاع‌رسانی بیشتر این اقدامات و بیان روال پیگیری‌ها سطح رضایت در صنف و میزان دلگرمی فعالان این حوزه را بالاتر می‌برد.
قدردانی اعضای اتحادیه از عابدی و دیگر مدیران کوشای صنفی این روزها در کانال‌ها و گروه‌های صنفی ملموس‌تر شده و این رضایت‌مندی و ابراز تشکر در روزهایی که نتایج پیگیری‌ها عیان شود، بیش از پیش خواهد شد.

همچنین مطالعه کنید:

دلایل قانونی اعتراض شدید مشاوران املاک به «سامانه خودنویس»

به گزارش کسب و کار نیوز ، مهرداد آرمان در گفت و گو با پایگاه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.