صفحه اصلی / اصناف / برندها / کیف پول دسکتاب Desktop بیت کوین
کیف پول دسکتاب Desktop بیت کوین

کیف پول دسکتاب Desktop بیت کوین

در مقاله قبل کیف پول نسخه وب بیت کوین را به شما معرفی کردیم. در این مقاله کیف پولی که برای خیلی از افرادی که پشت سیستم هستن و همیشه با لپ تاب کار می کنند کیف دسکتاب را معرفی می کنیم.

کیف پول دسکتاب  Desktop

کیف پول دسکتاب در کامپیوتر یا لپ تاب شما بارگیری و نصب می شوند و کلیدهای خصوصی شما را روی دیسک سخت خود ذخیره می کنند. طبق تعریف، آنها از کیف پول های آنلاین و تلفن همراه ایمن تر هستند، زیرا برای اطلاعات خود به شخص ثالث اعتماد ندارند و سرقت آنها سخت تر است. آنها هنوز به اینترنت متصل هستند، که باعث می شود آنها ذاتاً از امنیت کمتری برخوردار شوند. با این حال، کیف پول های دسکتاب برای کسانی که مقادیر کمی بیت کوین را از طریق رایانه های خود تجارت می کنند، یک راه حل عالی است.

انواع مختلفی از کیف پول های نسخه کامپیوتر وجود دارد که نیازهای مختلفی را برآورده می کنند. برخی به امنیت توجه می کنند، برخی به ناشناس بودن و غیره.

معرفی کیف پول  Desktop

Atomic

کیف پول اتمی یک کیف پول بیت کوین واقعاً بی نظیر است زیرا همه چیز را برای ذخیره، تبادل BTC ، خرید آن با کارت بانکی و مبادله با Atomic Swaps دارد. اتمی توسط کنستانتین گلادیچ، مدیر عامل سابق Changelly و در استونی مستقر شده است.

کیف پول اتومیک یک برنامه دسک تاپ متقابل پلتفرم را نشان می دهد که از بیش از ۳۰۰ رمزپرداخت ارز، و همچنین نشانه ها، altcoin ها و دیگر بلاکچین پشتیبانی می کند. این کیف پول از کلیدهای خصوصی برای صادرات / واردات پشتیبانی می کند و کلیدهای خصوصی خود را از یک دانه مونمونریک تولید می کند.

در حال حاضر این کیف پول هم برای سیستم عامل های دسک تاپ و هم برای سیستم ها عامل ها اندروید اجرا می شود.

کیف پول اتومیک

Exodus

صحبت کردن در مورد کیف پولهای رمزنگاری نسخه دسک تاب بدون ذکر کیف پول Exodus غیر ممکن است.

اکسدوس، یک کیف پول بیت کوین و آلت کوین، یک شاهکار خلاق است که توسط JP Richardson و Daniel Castagnoli در اواسط سال ۲۰۱۵ ساخته شده است.

این کیف پول فقطنسخه دسک تاب است که از بیت کوین و بسیاری از آلت کوین ها پشتیبانی می کند (دقیقاً بیش از ۳۰ رمز و رمز و رمز ارز).

در نگاه اول متوجه می شوید که کارهای زیادی در ساختن آن بسیار کاربر پسند بوده است و من به طور خاص این کیف پول رمزنگاری خود میزبان را دوست دارم.

کیف پول اکسدوس

 منبع : آی ماینر

همچنین مطالعه کنید:

عرضه ۱۵۰۰ محصول دانش‌بنیان در اکسپو ۲۰۲۴

به گزارش کسب و کار نیوز ، ششمین نمایشگاه توانمندی های صادراتی جمهوری اسلامی ایران …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.