صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / سلیقه سینمایی یورگن کلوپ در دوران قرنطینه
سلیقه سینمایی یورگن کلوپ در دوران قرنطینه

سلیقه سینمایی یورگن کلوپ در دوران قرنطینه

کسب و کار نیوز:یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول که در قرنطینه به سر می‌برد در یک مصاحبه از فیلم‌هایی می‌گوید که در این مدت تماشا کرده است.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, بحران کرونا و قرنطینه ناشی از آن باعث شده برخی چهره‌هایی که در شرایط عادی به دلیل مشغله بالا فرصت کمی برای تفریح و سرگرمی پیدا می‌کردند، از این فرصت اجباری برای جبران مافات استفاده کرده و به علائق خود بپردازند. یورگن کلوپ سرمربی لیورپول که با تعطیلی فعلی رقابتهای فوتبال در انگلیس خانه‌نشین شده در گفتگوی اخیر خود از علاقه‌اش به فیلم گفته و به برخی از فیلمهایی که در فرصت قرنطینه تماشا کرده اشاره کرده است.

یورگن کلوپ در این باره گفت:” از وقتی قرنطینه شده پسرم با ما زندگی می‌کند و ما هر شب نوبتی کنترل تلویزیون را به دست می‌گیریم و تصمیم می‌گیریم که چه چیزی تماشا کنیم. شاید به نظرتان خنده‌دار برسد ولی ما در این مدت سریال داون‌تاون ابی را تماشا کردیم. من ضمنا فیلمهای مارول را هم ندیده بودم. در این مدت فیلمهایی مثل آیرون‌من و فیلمهای دیگری مثل این را از مارول تماشا کردم و از آنها لذت بردم”.

سرمربی لیورپول در ادامه گفت:” فیلمهایی از این دست خیلی هم عالی هستند. راحت پاپ‌کورن‌تان را می‌خورید و نیازی نیست فکر کنید. من کلا فیلم‌دوست هستم و خودم را به ژانر خاصی محدود نمی‌کنم. فیلمهای محبوبم واتر بوی و دامب اند دامبر هستند. فیلمهایی که واقعا خنده‌دارند. مشکل اینجا است که موقع تماشای فیلمهای کمدی آنقدر بلند و طولانی می‌خندم که دیگران را اذیت می‌کنم و باعث می‌شوم موقعیت کمدی بعدی را از دست بدهند”.

یورگن کلوپ در ادامه صحبتهای سینمایی‌اش گفت:” یک فیلم خوب برای ذهن حکم تعطیلات برای آدمها را دارد چون وقتی فیلم خوب است در زمان تماشایش به چیز دیگری فکر نمی‌کنید. اگر موقع دیدن یک فیلم موبایل‌تان را رها کرده و به تماسها جواب ندهید یعنی دارید فیلم خوبی تماشا می‌کنید”.

همچنین مطالعه کنید:

کاهش بسیار جزئی نرخ بهره بین بانکی در هفته اول اردیبهشت

به گزارش کسب و کار نیوز ، در هفته منتهی به ۵ اردیبهشت ماه نرخ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.