صفحه اصلی / سرخط خبرها / ایران برای تعویق جام جهانی فوتسال به فیفا نامه می‌زند؟
ایران برای تعویق جام جهانی فوتسال به فیفا نامه می‌زند؟

ایران برای تعویق جام جهانی فوتسال به فیفا نامه می‌زند؟

کسب و کار نیوز:در حالی که فیفا به زودی در مورد زمان برگزاری جام جهانی فوتسال تصمیم می‌گیرد، فدراسیون فوتبال هنوز نظر خود را در این‌باره به گوش فدراسیون جهانی فوتبال نرسانده است.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, بر اساس برنامه ریزی قبلی قرار است مسابقات جام جهانی فوتسال اواسط شهریور ۱۳۹۹ در لیتوانی برگزار شود اما بعید است حتی یک کشور حاضر به بازی در این تاریخ باشد.

با توجه به شیوع بیماری کرونا و تعطیلی رقابت‌های ورزشی اولا که هنوز چهره تعداد زیادی از تیم های صعودکنده از جمله قاره آسیا مشخص نشده است و از سوی دیگر تیم ها نیز فرصت برای بازی تدارکاتی ندارند.

فیفا قرار است تا ۱۱ اردیبهشت در این باره تصمیم گیری کند و احتمال تغییر در زمان بازی‌ها زیاد است اما تیم‌های قدرتمند فوتسال تمایل زیادی دارند تا این بازی‌ها یکسال به تعویق بیفتد تا فرصت کافی برای آماده سازی و برگزاری بازی دوستانه داشته باشند.

اخیرا سرمربی تیم ملی برزیل هم از نبود اتحاد بین فوتسالی‌ها گلایه کرده و تاکیدکرده که نباید منتظر بود تا فیفا تصمیم گیری کند و بعد تیم‌ها اعتراض کنند. این حرف تا حدی منطقی است و با توجه به جایگاه ویژه ایران در فوتسال جهان و یدک کشیدن عنوان سومی قاره کهن، ایران نیز می تواند صاحب نظر باشد.

به نظر می‌رسد فدراسیون فوتبال که این روزها منتظر نظر فیفا در مورد وضعیت از سرگفتن ادامه رقابت‌های لیگ برتر فوتبال است در نامه‌ای به فیفا خواستار روشن شدن وضعیت جام جهانی فوتسال هم شده و از فدراسیون جهانی فوتبال بخواهد این بازی‌ها را به سال آینده موکول کند.

همچنین مطالعه کنید:

طرح کالابرگ در ۱۴۰۳ ادامه می‌یابد/ امسال کسری بودجه نخواهیم داشت

به گزارش کسب و کار نیوز ، داوود منظور رئیس سازمان برنامه و بودجه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.