صفحه اصلی / اسلایدر / امسال با دو ویروس تحریم و کرونا روبه رو هستیم
امسال با دو ویروس تحریم و کرونا روبه رو هستیم

روحانی:

امسال با دو ویروس تحریم و کرونا روبه رو هستیم

کسب و کار نیوز - رئیس جمهور گفت: امسال سال سختی است. ما با دو ویروس تحریم و کرونا روبه رو هستیم و سعی می کنیم از سختی مردم بکاهیم.

به گزارش کسب و کار نیوز، روحانی در ارتباط مستقیم تلویزیونی بخش بخار نیروگاه سیکل ترکیبی پرند، فاز دوم تصفیه خانه فاضلاب اسلامشهر، فاز اول تصفیه خانه فاضلاب ملارد و تصفیه خانه فاضلاب مسکن مهر صفادشت را افتتاح کرد و گفت: پیام این کار این است که ملت بزرگ ایران و شرکت‌های دولتی و خصوصی علی رغم مبارزه در جبهه کرونا در جبهه آبادانی و ساخت و ساز هم فعالیت می‌کنند و با توجه به اینکه امسال سال جهش تولید است این اقدامات ادامه می‌یابد و امیدواریم هر هفته شاهد افتتاح های مهم در همه وزارت‌خانه ها باشیم.

وی افزود: امسال سال سختی است هم با ویروس تحریم و هم کرونا در جنگ هستیم، اما تمام تلاش خود را می‌کنیم که سختی مردم را بکاهیم. برای همه مردم دنیا هم سال سختی است اما برای ما بیشتر.

روحانی تاکید کرد: مردم ما مطمئن باشند همه بخش‌ها، نهادها و شرکت‌های خصوصی و دولتی آنی نبوده که کار خود را متوقف کنند و با همه پروتکل‌های بهداشتی کار خود را ادامه می‌دهند.

رییس جمهور افزود: امیدواریم راه خدمت به مردم و جامعه و بهبود اوضاع زندگی آنان همواره ادامه داشته باشد و از همه شهدای راه خدمت به مردم هم تقدیر می‌کنیم و به خانواده‌های آنان تسلیت می‌گوییم و امیدواریم راه آنان ادامه داشته باشد.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.