صفحه اصلی / اقتصادی / بانک / نقش حیاتی مرکز ارتباط با مشتریان در عصر کرونا
نقش حیاتی مرکز ارتباط با مشتریان در عصر کرونا

رئیس اداره روابط عمومی و تبلیغات بانک دی مطرح کرد

نقش حیاتی مرکز ارتباط با مشتریان در عصر کرونا

کسب و کار نیوز - در روزهایی که مردم با نگرانی های ناشی از ابتلا به بیماری کرونا از منزل خارج می شوند و با مراجعه به شعب بانکی در معرض ریسک های متعددی قرار می گیرند، تنها کافی است با کسب اطلاع از خدمات گسترده مرکز ارتباط با مشتریان که یکی از واحدهای خدمت رسان فعال بانک دی است در هر ساعت از شبانه روز بدون مراجعه حضوری ، برخی از امور بانکی خود را پیگیری کنند.

به گزارش روابط عمومی بانک دی؛ دکتر جمشید قزوینیان، رئیس اداره روابط عمومی و تبلیغات بانک دی با اشاره به این که در صورت اطلاع رسانی مناسب به مشتریان در خصوص خدمات گسترده غیر حضوری بانک ها می توان به میزان چشمگیری از حجم مراجعات مشتریان به شعب را کاهش داد، گفت: اهمیت نقش مرکز ارتباط با مشتریان که بصورت ۲۴ ساعته و در تمام طول سال حتی روزهای تعطیل پاسخگوی مشتریان است در دوره شیوع بیماری کرونا بیش از هر زمان دیگری احساس شد و توانست با حل مسائل بانکی هم میهنان به صورت غیرحضوری، سهم مهمی در قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا و صیانت از سلامت مشتریان و همکاران شعب ایفا کند.

قزوینیان با بیان اینکه یکی از مهم ترین معیارهای مشتری مداری در هر سازمان، پاسخگویی سریع و دقیق است که در جلب رضایت مشتریان نقشی تاثیرگذاری دارد گفت: مشتریان گرامی بدون نیاز به خارج شدن از منزل با برقرای ارتباط تلفنی با کارشناسان مرکز ارتباط با دی از طریق شماره ۲۸۹۳۰ می توانند برای برطرف کردن انواع مسائل و مشکلات مربوط به بانکداری الکترونیک خود شامل اینترنت بانک، همراه بانک، همبانک و تلفنبانک و انجام امور مربوط به دی کارت از قبیل مسدود سازی کارت و سرویس های رمز اول و رمز دوم اینترنت بانک (ایستا و پویا) اقدام کنند.
رییس اداره روابط عمومی و تبلیغات بانک دی، با بیان اینکه کارشناسان مجرب، آموزش دیده و خبره مرکز امداد مشتریان با راهنمایی های تخصصی می توانند پاسخگوی پرسش ها و ابهامات مختلف مشتریان باشند گفت: راهنمایی مشتریان درباره انواع خدمات و محصولات بانک، شرایط واگذاری انواع تسهیلات، نحوه فعالسازی و استفاده از اپلیکیشن های رمز ساز(ارس)، ارائه اطلاعات انواع سپرده های ارزی و ریالی، اوراق سرمایه گذاری، صندوق ارزش آفرینان از جمله مواردی است که با رفع دغدغه های مشتریان، از مراجعه حضوری شان به شعب جلوگیری خواهد کرد.
قزوینیان افزود: شناسایی، بررسی و ثبت انواع مغایرت های ریالی بانکداری الکترونیک، مغایرت های شتابی و مغایرت های مربوط به ATM و رسیدگی به موارد ضبط کارت کاربران دستگاه های خود پرداز بانک دی از دیگر خدمات مرکز ارتباط با دی است.
رییس اداره روابط عمومی و تبلیغات بانک دی، مهارت فنبیان، توانایی انتقال صحیح اطلاعات ، تسلط به مباحث بانکی و نرم افزارهای مرتبط، داشتن سعه صدر در برخورد با مشتریان و در نظرگرفتن نکات امنیتی در زمان ارائه اطلاعات حساب به مشتریان را از ویژگی های برجسته کارکنان مرکز ارتباط با مشتریان دانست و گفت: مشتریان گرامی پس از احراز هویت می توانند از تمامی اطلاعات مربوط به حساب خود مطلع شوند.
قزوینیان در پایان از مشتریان خواست تا حد امکان به جای مراجعه حضوری به شعب، ضمن استفاده از خدمات گسترده مرکز ارتباط با دی،نظرات، انتقادات و شکایات خود را نیز از طریق این مرکز مطرح کنند و مطمئن باشند که کارشناسان مرکز تا حصول نتیجه آن را پیگیری خواهند کرد.

همچنین مطالعه کنید:

جزئیات موارد ابطال گارانتی خودرو اعلام شد+ جدول

به گزارش کسب و کار نیوز ، مدیرکل دفتر خدمات فنی و مهندسی وزارت صمت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.