چهارشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / اقتصادی / ارتباطات و فناوری اطلاعات / کرونا در آمریکا؛ آمازون ۷۵ هزار نفر دیگر را استخدام می‌کند
کرونا در آمریکا؛ آمازون ۷۵ هزار نفر دیگر را استخدام می‌کند

کرونا در آمریکا؛ آمازون ۷۵ هزار نفر دیگر را استخدام می‌کند

کسب و کار نیوز- یک ماه بعد از اعلام شرکت آمازون آمریکا برای استخدام ۱۰۰ هزار نفر در دوران شیوع کرونا، این شرکت روز دوشنبه ۲۵ فروردین دوباره اعلام کرد که ۷۵ هزار نفر دیگر را برای خدمات ارسال کالا به مشتریان استخدام می‌کند.

به گزارش کسب و کار نیوز، شیوع ویروس کرونا باعث شده است که آمریکایی‌ها در قرنطینه بمانند و این شرکت که خدمات فروش آنلاین و رساندن کالا به مشتریان را انجام می‌دهد، با افزایش فعالیت و تقاضای مشتریانی که مجبور به خانه‌نشینی هستند، مواجه شده است. قبلا گزارش شده بود افرادی که جذب کار در این شرکت می‌شوند، بیشتر کسانی هستند که تجربه کار در رستوران‌ها، خدمات کالارسانی و مسافرتی را داشته باشند. این بخش‌ها، به‌خاطر شیوع کرونا به شدت آسیب دیده و خیل عظیمی از بیکاران به‌دنبال آورده است.

وزارت کار آمریکا روز ۲۱ فروردین گزارش داد شمار کسانی که در کشور کار خود را از دست داده و خواستار بیمه بیکاری هستند به ۱۶ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر رسیده است.
آمریکا با ۵۶۱ هزار مورد ابتلای قطعی و ۲۲ هزار و ۱۳۳ مورد فوتی بیشترین آسیب را از کرونا دیده است. جف بزوس، رئیس شرکت آمازون و ثروتمندترین مرد جهان، اواخر بهمن‌ پارسال اعلام کرد که ده میلیارد دلار جهت مبارزه با تغییرات اقلیمی اختصاص می‌دهد. او گفته بود کمک‌های مالی خود را از تابستان سال جاری آغاز خواهد کرد.

همچنین مطالعه کنید:

تخلیه‌ و بارگیری ۱۷.۵ میلیون تن کالا در بنادر/ رشد ۹ درصدی عملیات کانتینری

به گزارش کسب و کار نیوز ، براساس اعلام سازمان بنادر و دریانوردی؛ میزان تخلیه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.