صفحه اصلی / اقتصادی / ارتباطات و فناوری اطلاعات / سهم هر ایرانی؛ ۵۴ میلیون ریال آموزش الکترونیک رایگان
سهم هر ایرانی؛ ۵۴ میلیون ریال آموزش الکترونیک رایگان

سهم هر ایرانی؛ ۵۴ میلیون ریال آموزش الکترونیک رایگان

کسب و کار نیوز- کمپین رایگان «هر کجا، هر زمان، یادگیری» در فاز سوم اجرایی، برای هر ایرانی ۵۴ میلیون ریال یارانه استفاده از آموزش‌های رایگان الکترونیک ارائه می‌کند.
به گزارش کسب و کار نیوز، کمپین آموزشی «هرکجا، هر زمان، یادگیری» در دو فاز نخست خود، در دو بازه زمانی ۱۲ تا ۲۸ اسفندماه و چهارم تا ۱۵ فروردین‌ماه، با همکاری جمعی از کارآفرینان و مدرسان و مؤسسان استارتاپی برگزار شد و به دلیل استقبال مردمی و تداوم شرایط بحران کرونا قرار است سومین فاز ارائه آموزش‌های رایگان را از یکم تا ۳۱ اردیبهشت‌ماه، آغاز کند.
در فاز سوم، «ایلیا آکادمی» و «آکادمی اینفوگرام» در راستای مسئولیت اجتماعی خود ۱۰۰ وبینار رایگان را در اردیبهشت‌ماه، با موضوعات متنوع آموزشی برگزار می‌کند که ارزش این دوره‌ها برای هر ایرانی معادل ۵۴ میلیون ریال خواهد بود.
در دو دوره ابتدایی برگزاری این کمپین، اساتید و مدرسان زیادی به کمپین ملحق شده و در مجموع ۵۹ مدرس از سه کشور و ۱۰ شهر در برپایی این کمپین آموزشی همکاری کردند که بر این اساس علاوه بر ایران از کشور‌های کانادا و اوگاندا نیز داوطلب برای تدریس حضور یافتند.
گزارش نهایی فاز اول و دوم کمپین «هر کجا، هر زمان، یادگیری» حاکی از آن است که در دو فاز نخست این طرح آموزشی، ۹۳ وبینار آموزشی در ۱۶۷ ساعت برگزار شده و طی آن ۴۰ هزار و ۶۹۰ ثبت نام در دوره‌های آموزشی صورت گرفته و ۷۶ هزار و ۸۱۲ نفر ساعت آموزش ارائه شد.
بر این مبنا و با در نظر گرفتن هر ساعت آموزش معادل ۳۰ هزار تومان، تا کنون در این دو فاز به میزان دو میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان آموزش رایگان در دوران قرنطینه خانگی به ایرانیان ارائه شده است.
ایلیا آکادمی، به عنوان یکی از مراکز آموزشی فعال در این کمپین با ۱۲ سال فعالیت در حوزه مشاوره مدیریت، تعاملات بین‌المللی تا کنون بیش از ۳۵ هزار ساعت آموزشی برگزار کرده و آموزش‌های آن در حوزه توسعه مهارت‌های نرم و حرفه‌ای و توسعه مهارت‌های تخصصی مدیریتی متمرکز  است.
این مجموعه با شناسایی نیاز‌ها و طراحی مدل آموزشی، در راستای ارتقای عملکرد حرفه‌ای دانش را به فرهنگ تبدیل کنند و در برگزاری دوره‌های آموزشی کمپین رایگان آموزش الکترونیک نقش فعالی داشته است.
آکادمی اینفوگرام نیز به عنوان یکی از برگزارکنندگان این کمیپن، در راستای توسعه فردی و ارتقای مهارت‌های نوآورانه فعال بوده و تمرکز آن بر ارائه آموزش‌های تخصصی کاربردی کوتاه‌مدت است. این مجموعه ارائه خدمات آموزشی در زمینه‌های اینفوگرافیک، ارائه(پرزنتیشن)، بازاریابی (مارکتینگ)، روابط عمومی و گزارش‌نویسی را در دستور کار داشته و در برگزاری کمپین «هر کجا، هر زمان یادگیری» به آموزش رایگان این وبینار‌ها می‌پردازد.
علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام می‌توانند به وب‌‌سایت ایلیا آکادمی و یا وب‌سایت آکادمی اینفوگرام مراجعه کنند.

همچنین مطالعه کنید:

آیت الله رئیسی: تولید شرط داشتن اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها است

به گزارش کسب و کار نیوز ، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنیه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.