صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / تاخیر یک ساله یورو ۲۰۲۰ به نفع ایتالیاست
تاخیر یک ساله یورو ۲۰۲۰ به نفع ایتالیاست

روبرتو مانچینی:

تاخیر یک ساله یورو ۲۰۲۰ به نفع ایتالیاست

کسب و کار نیوز:سرمربی تیم ملی فوتبال ایتالیا معتقد است یک سال تاخیر در برگزاری مسابقات جام ملت های اروپا به سود شاگردانش است.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, در پی شیوع کرونا در سطح جهان از جمله قاره اروپا، مسابقات جام ملت های اروپا که قرار بود در تابستان امسال برگزار شود، با رای اتحادیه فوتبال اروپا به سال ۲۰۲۱ موکول شد.

روبرتو مانچینی در مصاحبه ای که با سایت فوتبال ایتالیا انجام داد، عنوان کرد تاخیر یک ساله در برگزاری یورو ۲۰۲۰ به نفع تیمش است.

او گفت:باعث تاسف است که امسال مسابقات یورو به خاطر شیوع کرونا برگزار نخواهد شد.اپیدمی کرونا برای بشر لطمات بسیاری داشت اما فکر می کنم این مساله که مسابقات یورو یک سال دیرتر انجام می شوند، یک امتیاز کوچک برای تیم ملی ایتالیا می تواند داشته باشد.

مانچینی تصریح کرد:از آنجایی که تیم ملی ایتالیا، جوان است، یک سال تاخیر، می تواند به بالارفتن تجربه تیم کمک کند.به هرحال ایتالیا جزو مدعیان فتح جام است و من هم امیدوارم بعد از واقعه ناگوار کرونا، حال همه خوب شود تا بتوانند فوتبال های زیبا را تماشا کنند.

طبق آخرین آمار اعلام شده، در سراسر جهان تاکنون ۱۷۸۰۳۱۵ مورد ابتلا به ویروس کرونا گزارش شده که از این تعداد ۱۰۸,۸۲۸ نفر فوت شده اند و همچنین ۴۰۴,۰۳۱ نفر سلامتی خود را کسب کردند.

در ایتالیا نیز تعداد مبتلایان به کرونا تاکنون۱۵۲,۲۷۱ نفر گزارش شده که از این تعداد، ۱۹,۴۶۸ نفر فوت شده اند و ۳۲,۵۳۴ نفر نیز بهبودی خود را کسب کرده اند.

همچنین مطالعه کنید:

تزریق ۵۰۰۰ میلیارد نقدینگی به بورس انرژی

به گزارش کسب و کار نیوز ، مصطفی رجبی مشهدی با بیان اینکه این اقدام …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.