صفحه اصلی / استارت آپ‌ و دانش‌بنیان‌ / استارت آپ ها و شرکت های دانش بنیان / دستور ویژه وزیر صمت برای توسعه ظرفیت های فروش اینترنتی
دستور ویژه وزیر صمت برای توسعه ظرفیت های فروش اینترنتی

اتاق اصناف پیشران طرح فروش اینترنتی

دستور ویژه وزیر صمت برای توسعه ظرفیت های فروش اینترنتی

کسب و کار نیوز - وزیر صمت گفت: یکی از تمهیدات ویژه وزارت صمت برای کاهش تردد مردم در سطح شهرها و به ویژه در مراکز تجاری، برگزاری جشنواره فروش اینترنتی بوده است که در دوره نخست اجرای این جشنواره و با توجه به استقبال مردم، شاهد افزایش ۱۰۰ تا ۲۰۰ درصدی فروش اینترنتی انواع کسب و کار های اینترنتی در سطح کشور بودیم.

رضا رحمانی گفت: تاکنون در این جشنواره ۳۱۹ کسب و کار اینترنتی مشارکت کردند و بیش از ۱۲۰۰ متقاضی کسب و کار اینترنتی، برای همکاری اعلام آمادگی کرده اند. وزیر صمت افزود: در این جشنواره، فروشگاه های اینترنتی، واسطه اصناف و مردم هستند و در طرح مذکور واحدهای صنفی آفلاین همچون واحدهای عرضه کننده کیف، کفش، پوشاک، لوازم خانگی، لوازم تزیینی، آجیل و خشکبار و…، تحت پوشش قرار داده شده است. عملیات اجرایی جشنواره فروش اینترنتی توسط اتاق اصناف و با اولویت هماهنگی بین واحدهای آفلاین و آنلاین انجام می شود و مرکز توسعه تجارت الکترونیکی هم ماموریت دارد تا زیرساخت ها را تقویت کند و ظرفیت های فروش اینترنتی کسب و کار را توسعه دهد.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.