صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / امباپه در برنابئو؟ امسال نه، سال آینده
امباپه در برنابئو؟ امسال نه، سال آینده

کرونا نمی‌گذارد پدیده فرانسوی به آرزویش برسد

امباپه در برنابئو؟ امسال نه، سال آینده

کسب و کار نیوز:روزنامه آ اس مدعی است رئال مادرید جذب کیلیان امباپه را به سال 2021 موکول کرده و احتمال انتقال او به برنابئو را در سال آینده بیشتر می‌داند.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, روزنامه اسپانیایی آ اس که در شهر مادرید منتشر می‌شود امروز صفحه اول خود را به کیلیان امباپه، پدیده فرانسوی پاری سن ژرمن اختصاص داده و از تیتر “امباپه در ۲۰۲۱” استفاده کرده است. آ اس مدعی است هواداران رئال برای رویای حضور امباپه در برنابئو باید یک سال دیگر منتظر بمانند.

آ اس در گزارش اصلی خود می‌گوید بحران ناشی از ویروس کرونا چنان فشار اقتصادی‌ای به رئال مادرید وارد کرده که مدیریت باشگاه مجبور شده‌اند در روزهای اخیر استراتژی نقل و انتقالاتی خود را مورد بازبینی قرار دهند. به همین علت جاه‌طلبانه‌ترین پروژه نقل و انتقالاتی باشگاه در برنامه پنج ساله آتی که جذب کیلیان امباپه پدیده  PSG بوده فعلا به تعویق افتاده و رئال تصمیم گرفته حمله نهایی خود برای جذب او را به  سال ۲۰۲۱ موکول کند.

این در حالی است که پیش از این رئالی‌ها امیدوار بودند امسال تابستان موفق به جذب امباپه شوند. درگیری‌های ادامه دار پدیده فرانسوی با سرمربی PSG، توماس توخل مدیران رئال را به این نتیجه رسانده بود که سرانجام زمان حمله نهایی برای تصاحب پدیده فرانسوی از راه رسیده است.

از این گذشته رئالی‌ها می‌دانستند که پاری سن ژرمن امسال برای توجیه پروژه سرمایه‌گذاری سنگین قطری‌ها هر نتیجه‌ای غیر از قهرمانی در چمپیونزلیگ بدست بیاورند برایشان در حکم ناکامی خواهد بود و در چنین شرایطی، سرمایه‌گذاران قطری ممکن است در فصل تابستان به این نتیجه برسند که بهتر است ستاره ناراضی خود را در ازای یک پیشنهاد جالب توجه از طرف رئال واگذار کنند. اما شیوع کرونا همه برنامه‌های رئال را متوقف کرده و حساب و کتاب‌هایش را به هم ریخته است.

روز گذشته نشریه فرانسوی اکیپ روی جلد خود را به دو ستاره PSG، نیمار و امباپه اختصاص داده و مدعی شد شرایط جدید ناشی از اپیدمی کرونا باعث شده مالکین قطری این باشگاه به این نتیجه برسند که از دست دادن این دو در شرایط فعلی معقول نیست و در نتیجه تصمیم بر این شده که موافقت به جدایی این دو فعلا به تعویق بیفتد.

امباپه ۲۱ساله اخیرا برای اینکه در پایان فصل شاهد انتقال به برنابئو باشد اقدامات زیادی انجام داده. او با PSG قراردادی دارد که در سال ۲۰۲۲ به پایان می‌رسد ولی امباپه از مذاکره برای تمدید قرارداد با باشگاه پاریسی خودداری کرده و از این گذشته بارها با نشان دادن ناراحتی‌اش از کادر فنی، پیغام خود را برای مدیریت باشگاه ارسال کرده است.

رئالی‌ها که حالا عملا از جذب امباپه در سال جاری ناامید شده‌اند می‌دانند که علاقه امباپه به سفیدپوشان مادرید باعث می‌شود PSG در سال ۲۰۲۱ عملا چاره‌ای جز موافقت با انتقال او نداشته باشد چون در غیر اینصورت ممکن است امباپه را در سال ۲۰۲۲ به عنوان بازیکن آزاد از دست بدهد. هر دو باشگاه، به خصوص با توجه به رابطه خوبی که بین روسای آنها فلورنتینو پرز و الخلیفی وجود دارد مایل نیستند که شاهد چنین سناریویی باشند.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.