صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / زندگی من خیلی شبیه زندگی کوبی براینت است
زندگی من خیلی شبیه زندگی کوبی براینت است

زندگی من خیلی شبیه زندگی کوبی براینت است

کسب و کار نیوز:نیمار ستاره برزیلی PSG می‌گوید زندگی او و کوبی براینت، اسطوره فقید بسکتبال شباهت زیادی داشته و مرگ او تاثیر قابل توجهی بر زندگی‌اش داشته است.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, نیمار، ابرستاره برزیلی باشگاه فرانسوی پاری سن ژرمن می‌گوید از مرگ کوبی براینت، اسطوره فقید بسکتبال آمریکا به شدت تحت تاثیر قرار گرفته. نیمار مدعی است زندگی او و براینت شباهت‌های زیادی به هم داشته است.

کوبی براینت در ماه ژانویه به همراه دختر ۱۳ساله‌اش در سانحه سقوط هلیکوپتر حامل آنها در کالیفرنیا کشته شد. نیمار در همان زمان در ادای دین به براینت، پیراهن بسکتبال او را به تن کرده و یکی از گلهای خود را با نشان دادن عدد بیست و چهار با انگشت‌هایش، به نشانه شماره پیراهن براینت، جشن گرفت.

نیمار و کوبی براینت در سالهای گذشته چندین بار با هم دیدار کرده بودند و براینت بارها گفته بود شیفته فوتبال است و خود را هوادار تیمهای آث میلان و بارسلونا می‌داند.

نیمار حالا در مصاحبه با یک مجله درباره تاثیر مرگ کوبی براینت بر او گفت:” مرگ کوبی روی من تاثیر زیادی داشت چون زندگی‌های ما خیلی شبیه هم بود”.

ستاره برزیلی در ادامه صحبتهایش گفت:” من کوبی را شخصا دیده بودم و هر وقت او به پاریس می‌آمد ما با هم دیدار می‌کردیم. شما وقتی یک ورزشکار معروف را از نزدیک می‌بینید و با او معاشرت می‌کنید می‌توانید شخصیت واقعی‌اش را ببینید و او را ورای تصویرش به عنوان یک ورزشکار بشناسید. این باعث می‌شود رابطه شما شکل متفاوتی به خود بگیرد. رابطه من و کوبی خیلی خاص بود. او چه در دنیای ورزش و چه در اجتماع مرد بزرگی بود”.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.